« Biznis
objavljeno prije 4 godine i 7 mjeseci
NAGRADE

Viber digitalna kampanja Narodnog radija osvojila nagradu na WMF-u

Fenomenalna Viber digitalna kampanja Narodnog radija osvojila nagradu na Weekend Media Festivalu

Čestitke!
Čestitke! (Arhiva)
Više o

Weekend media festival

,

Viber

Narodni radio, najpopularnija hrvatska stanica narodne glazbe, u subotu je na Weekend Media Festivalu osvojio „SoMo Borac" nagradu za najbolju regionalnu digitalnu kampanju 2019.

Zvijezda showa bili su najnoviji „audio-vizualni" Rakuten Viber stickeri, s preko 300.000 downloada u manje od 3 mjeseca.

Glavna misija Rakuten Vibera oduvijek je bila spajati ljude, bez obzira na to tko su i odakle dolaze. Viber, kao jedna od vodećih svjetskih messaging platformi i omiljena komunikacijska platforma mladih, svojim korisnicima pruža sigurno i besplatno okružje u kojem mogu bezbrižno dijeliti svoje misli i osjećaje. Viberovi najpopularniji alati - community, GIF-ovi, a naročito stickeri, omogućuju izrazito osoban i autentičan odnos kakav nove generacije danas očekuju.

Jako me razveselila ova nagrada. Naša je misija oduvijek bila prepoznati kanal koji ima potencijal postići najkvalitetniju interakciju s našim slušateljima, a za Viber smo se odlučili jer je novi kanal na kojem je moguće postići izvanredne rezultate" - izjavio je Katijan Knok, direktor Narodnog radija.

Uspješno, a sada i nagrađeno, partnerstvo Narodnog radija i Rakuten Vibera važan je strateški korak naprijed jer pokazuje korist za brendove koji se ovim putem približe svojoj ciljnoj publici, a relevantan i zanimljiv sadržaj pruže im upravo messaging kanalom kojeg ljudi koriste svakodnevno.

Community Narodnog nudi personaliziran i interaktivan sadržaj, koristeći najnovije digitalne trendove - bogat medijski sadržaj u obliku zvučnih stickera, animiranih GIF-ova, kao i in-app video i audio streaminga. Takav tip ekspresivnog sadržaja koji je izrazito blizak fanovima predstavlja budućnost brend komunikacija, a Viber se ponosno dokazao kao najbolja platforma za stvaranje takve veze s publikom", izjavila je Daniela Ivanova, direktorica razvoja poslovanja Rakuten Vibera za jugoistočnu Europu.

Prve stickere ove vrste na hrvatskom tržištu osmislio je i producirao Mediacor, hrvatska digitalna agencija i Viberov partner za razvoj poslovanja.

Ideja iza sticker paketa bila je omogućiti fanovima da svoje osjećaje i raspoloženja u razgovorima dijele koristeći stickere s kratkim audio isječcima njihovih najdražih hitova, uz popratnu cool animaciju sa stihovima. Zapravo se radi o mini „playlisti" u obliku stickera koji, usto što su zabavni za korištenje u chatu, fanove podsjećaju na radio na kojem svakodnevno mogu uživati u omiljenim pop klasicima", izjavila je Aleksandra Đermanović, direktorica Mediacora.

24.09.2019. 10:31:00
Novi komentar
nužno
nužno