« Hi-tech
objavljeno prije 15 godina i 4 mjeseca
Audio-vizualni doživljaj

Uskoro dobivamo novine s ekranima

Prvi video oglas u novinama objavljen je u američkom časopisu ˝Entertainment Weekly˝.

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (BBC)
Više o

novine

,

video oglas

,

ekran

Mali ekran utisnut u papir sadržava reklamu za Pepsi Max te najave programa tv mreže CBS. Oglas također sadrži ugrađene zvučnike, kako bi korisnici mogli i čuti što im reklama ima za poručiti. Dakle, jedan pravi mali audio-vizualni doživljaj.

˝Ovo je odličan način interakcije s našim potrošačima˝ izjavio je Frank Cooper, direktor marketinga u tvrtki Pepsi.

Video oglas koristi čip, jednak onima u čestitkama sa zvukom, koji se aktivira kada se okrene stranica na kojoj se nalazi. Tanki ekrani, slični onima na mobilnim telefonima, također imaju baterije na punjenje.

Svaki čip može sadržavati video veličine do 40 minuta.  Oglasi su ugrađeni u poseban kartonski dodatak, stoga se lako uočavaju među običnim papirnatim stranicama.

Kopije časopisa poslane su nekoliko tisuća pretplatnika u Los Angelesu i New Yorku. CBS i Pepsi nisu željeli otkriti koliko su platili takav oglas, međutim proizvođač, kompanija Americhip, tvrdi kako izrada košta oko 20 dolara po primjerku.

17.09.2009. 17:36:41
Novi komentar
nužno
nužno