Toyota ponovno najjači automobilski brend
Toyota je i ove godine uzela titulu najboljeg globalnog brenda među proizvođačima automobila
Prema podacima organizacije Interbrand koja već 37 godina analizira stanje na tržištu, Toyota ostvaruje najbolje rezultate koji doprinose podizanju vrijednosti brenda, a među mnogim kriterijima za ocjenu, jedni od najvažnijih su financijsko poslovanje te važnost imena brenda kod kupovine automobila.
Uspjeh japanskog proizvođača dodatno dobiva na vrijednosti zbog činjenice da su još nedavno bili suočeni s brojnim opozivima vlastitih automobila, razornim potresima koji su zatvorili tvornice, ali i globalnom ekonomskom krizom.
Na drugom mjestu nalazi se Mercedes koji je napravio najviše u pogledu performansi, dizajna i sigurnosti. Kako ističe Interbrand, zbog navedenih elemenata, kupci su već godinama vjerni i zadovoljni s trokrakom zvijezdom.
BMW je stigao na treće mjesto prvenstveno zahvaljujući 'zelenom' opredjeljenju, a njihov EfficientDynamics program pokazuje smjer kako bi trebali napredovati svi proizvođači.
Iza vodećeg trojca smjestili su se Volkswagen, Ford, Audi, Hyundai, Porsche, Audi i Ferrari
Novi komentar