Toyota Hrvatska na društvenim mrežama
Toyota Hrvatska prva je automobilska tvrtka u Hrvatskoj koja je odlučila komunikaciju s kupcima proširiti i na popularne društvene mreže - Facebook, YouTube i Twitter.
"Pojavom društvenih mreža došlo je do značajnih promjena u marketingu i u načinu na koji tvrtke komuniciraju s kupcima. Toyota je na globalnoj razini prepoznala taj trend i želja nam je da se i na hrvatskom tržištu upotrebom društvenih mreža dodatno približimo kupcima, osluškujemo njihove želje i potrebe, i u najkraćem roku ponudimo im odgovore na sva pitanja. Za potrebe komunikacije na društvenim mrežama oformili smo i poseban tim ljudi koji se brinu za pitanja kupaca i na raspolaganju su im 24 sata dnevno. Također, u pripremi su i različite igre kojima ćemo ove godine nagrađivati kupce za njihovu vjernost i angažman. Vjerujem da će svatko pronaći nešto za sebe", istaknuo je Goran Krizmanić, direktor Toyote Hrvatska.
O važnosti koju Toyota pridaje tom novom i sve popularnijem kanalu komunikacije s korisnicima svjedoči i videoklip snimljen isključivo za internet, a na kojem se direktor Toyote Hrvatska obraća korisnicima društvenih mreža.
Video možete pogledati na YouTubeu, ali i na službenoj Facebookovoj stranici gdje možete postati fan, a Toyotine tweetove pratite na Twitterovu profilu.
Novi komentar