Stručnjaci L'Orealu: Pretjerali ste u svojoj reklami
Na temelju ocjena stručnjaka, američka uprava za standarde u reklamiranju zabranila je francuskoj kozmetičkoj tvrtki daljnje reklamiranje svoje kreme
Stručnjaci za reklame ustvrdili su kako je oglas francuske tvrtke L'Oreal za kremu protiv bora pretjeran, piše britanski Guardian, a prenosi Hina.
"Koža vam je glatka, ten bez nepravilnosti", kaže se u reklami na dvije stranice. "To nije facelift, to je Revitalift", ide dalje reklama.
Uprava za standarde u reklamiranju ASA ocijenila je da se taj oglas više ne smije pojaviti u sadašnjem obliku. Na reklami za Revitalift Repair 10 u crno-bijeloj tehnici prikazano je lice Rachel Weisz.
Na temelju pritužbe zastupnice liberalnih demokrata u britanskome parlamentu Jo Swinson, uprava je objavila da je slika lica Rachel Weisz u postprodukciji izmijenjena te da je "njezina put znatno promijenjena da bi izgledala glatka i ravnomjerna" te da u zabludu dovodi pretjerana (tvrdnja) o djelotvornosti proizvoda".
Swinson, jedna od utemeljiteljica Kampanje Body Confidence, lani se uspješno potužila ASA-i na digitalno popravljanje fotografija Julie Roberts, za Lancomeov tekući puder Teint Miracle, te slika Christy Turlington za Maybellineov tekući puder The Eraser.
"Industrija ljepote i oglašavanje moraju prestati lažnim prikazima otimati novac kupcima", rekla je. Oglašavanje mora postati raznolikije: različite boje kože, oblici tijela, veličine i dobi. Studije pokazuju da ljudi od trgovačke marke traže više autentičnosti. Slika može biti poželjna, a da i nije lažirana".
Glasnogovornik L'Oreala rekao je kako je tvrtka razočarana što se ASA protivi reklami za revitalift Repair 10. "Mi ne držimo da reklama pretjeruje s učinkom koji se može ostvariti upotrebom toga proizvoda", piše Guardian.
ASA je L'Orealu preporučila da se pobrine da "ne bude postprodukcije koja bi pogrešno predstavila rezultate koji se mogu postići upotrebom reklamiranog proizvoda".
Novi komentar