« Hi-tech
objavljeno prije 14 godina i 3 mjeseca
SAZNAJEMO

Snalazite li se u bespućima internetskog prostora?

Kako se najkvalitetnije oglasiti na Internetu i imati koristi od toga

Online agencija Strelicija
Online agencija Strelicija (Strelicija)
Više o

internet

,

Facebook

,

oglašavanje

,

Nikica Valentić

,

tihi ubojica

Bilo koje ozbiljno poduzeće ili poduzetnik si danas nikako ne mogu dopustiti odsustvo na internetskom prostoru. Krenuvši od jasne i pregledne web stranice potrebno je doći do ciljne publike kako bi se postigla interakcija i konkretni poslovni rezultati.

Poslovanje na internetu je postalo veoma komplicirano i sve teže za praćenje. Brojni internetski portali se bore za svoje čitatelje i u njihovom moru je teško pronaći one koji su najzanimljiviji potencijalnim korisnicima poduzeća. Svi zajedno se intenzivno bore za što bolji položaj na Google tražilici i što više referenci na drugim portalima kako bi povećali dragocjen broj posjetitelja na stranici.

Novi zahtjevi su se postavili i u vidu društvenih medija poput Facebooka i Twittera čije vođenje poslovnih profila počinje biti mnogo zahtjevnije nego što je bilo donedavno. Potrošači više ne pristaju na jednolične i repetitivne poruke koje im poduzeća neprestano serviraju. Dapače, takvi profili se odmah pokazuju kao dosadni i neučinkoviti te gube sve sljedbenike koje su uopće uspjeli pronaći.

U takvoj zbunjujućoj situaciji se mnogi pokušavaju snaći, ali uspjeh im je veoma ograničen. Samim time, razgovarali smo s Edinom Forićem, voditeljem ključnih klijenata u agenciji Strelicija koja je specijalizirana za internet savjetovanje klijenata. „Danas internet poslovanje poduzećima počinje oduzimati previše vremena i energije te se lako desi da zanemare svoje glavno poslovanje. Samim time, potreban je partner koji će preuzeti na sebe svu odgovornost za internet poslovanje i svojom stučnošću uštedjeti klijentu vrijeme i novac."

Forić također nadodaje kako se kao česta greška dešava zanemarivanje online promocije iz razloga smanjivanja troškova. Naime, promocijski budžet se uvijek prvi smanjuje, a na brojnim primjerima se pokazalo kako ulaganje u promociju tokom krize se višestruko isplati nakon što kriza završi.

Rad s ključnim korisnicima, istraživanje njihovih potreba i komunikacija su najbitniji elementi u toj situaciji. Internet poslovanje omogućuje takve akcije za mnogo manji financijski ulog, a zbog svoje prirode rezultati se mnogo lakše mjere. Također, sam razlog što je konkurencija smanjila svoje ulaganje u marketing jest i razlog zašto je potrebno napraviti drugačije. Na kraju, korisnici pamte tko se ističe tokom teških vremena i takav trud će se svakako nagraditi.

Uglavnom, za sve potrebe posjetite agenciju Strelicija.

16.10.2010. 08:42:23
Novi komentar
nužno
nužno