« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 9 godina i 10 mjeseci
JURILICE

Rimac opremio Koenigsegg Regeru

Rimac i Koenigsegg surađuju na Koenigsegg Regera, najsnažnijem serijskom automobilu na svijetu koji razvija snagu od 1.500 KS, a za sprint do 400 km/h treba 20 sekundi

Rimac ponovno dokazao da je najbolji
Rimac ponovno dokazao da je najbolji (Automania)
Više o

Rimac Automobili

,

Koenigsegg

,

Koenigsegg Regera

Tvrtka Rimac Automobili proizvodi baterijski sustav najveće energetske gustoće na svijetu, upravljačke sustave i druge komponente za Koenigsegg Regeru - najsnažniji serijski automobil na svijetu. Koenigsegg  je oduvijek bio poznat po ekstremnim performansama i inovacijama.

U nakani da pomaknu granice još dalje, Koenigsegg je stvorio potpuno novi koncept pogona koji nosi naziv Koenigsegg Direct Drive Transmission, odnosno KDD. KDD omogućuje visoke performanse spajanjem prednosti električnog pogona s Koenigseggovim visoko tehnološkim motorima s unutarnjim sagorijevanjem, time eliminirajući potrebu za klasičnim mjenjačem.

Kao vodeći stručnjaci u električnim pogonima, Rimac Automobili bili su Koenigseggov logičan odabir partnera u ovom izazovnom pothvatu. Koenigseggov KDD sustav izumio je Christian von Koenigsegg. Sustav koristi električne motore visoke energetske gustoće i inovativan sustav prijenosa, kojim zamjenjuju klasični mjenjač.

Ovaj postav koristi prednost električnog motora - visoku specifičnu snagu, trenutan odziv na papučicu gasa, maksimalni moment dostupan od nultog okretaja motora i širok raspon snage. Dodatno, ova konfiguracija omogućuje Torque Vectoring, regenerativno kočenje (KERS) i 50 km autonomije na električni pogon. Rimac baterijski paket može isporučiti 500 kW snage i apsorbirati 150 kW energije kroz regenerativno kočenje.

Standardni baterijski paketi s ovim performansama teže preko pola tone. To za Koenigsegg nije prihvatljivo, stoga su Rimac Automobili razvili kompleksni Fully Flooded Thermal Management System i posebno kućište baterijskog paketa kako bi ispunili radikalne zahtjeve Koenigsegga.

Više pročitajte na portalu Automobili.hr

06.03.2015. 10:11:00
Novi komentar
nužno
nužno