RIM ostaje pri sadašnjoj strategiji
Izjave novog šefa RIM-a pogrešno su protumačene u medijima, pa se Thorsten Heins oglasio priopćenjem
Najave povlačenja RIM-a s tržišta širokog potrošačkog segmenta i povratak fokusa na isključivo poslovne korisnika pokazale su se neutemeljenima, kako u svom pripćenju za javnost navodi Thorsten Heins.
Heins je proteklog tjedna naglasio da će tvrtka intenzivno poraditi na svojoj tradicionalnoj korisničkoj bazi poslovnih klijenata i kompanija, koja je i zaslužna za sjajne rezultate i raširenost BlackBerryja kao vodećeg poslovnog mobilnog koncepta u svijetu.
Štoviše, RIM će prije pokretanja kampanje za BlackBerry 10 uređaje nastaviti s promicanjem uređaja na operativnim sustavima 7 i 7.1, uz predstavljanje novih BlackBerryja upravo u tom, najširem segmentu poslovanja.
Ideja je vratiti se na pozicije u početnom segmentu smartphona i privući kupce koji po prvi puta kupuju smartphone upravo BlackBerry uređajima, koji uz sve funkcionalnosti pametnih telefona omogućavaju i kvalitetno korištenje e-maila i surfanje po izuzetno povoljnim uvjetima u cijelom svijetu.
Da su mediji potpuno pogrešno prenijeli izjave najbolje se vidi i po reakciji tržišta, jer je zadnjeg radnog dana prošlog mjeseca dionica RIM-a izlistana na NASDAQ-u skočila za gotovo dolar, na 14.70.
Novi komentar