« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 9 godina i 2 mjeseca
FACELIFTING

Renault DeZir - Laetitia Casta na kotačima

GALERIJA: U svijetu električnih kocepata i Renault ima svojeg aduta - model DeZir toliko je seksi, privlačan i strastven da je dobio nadimak po najvećem francuskom seks simbolu

Renault DeZir
Renault DeZir (MWN/Renault motors)
Više o

Renault

,

rođeni 25. rujna

,

vic o politici

,

dizajn

,

automobili

Renaultov koncept DeZir bit će jedna od glavnih zvijezda pariškog Motor Showa. Ovaj prelijepi električni automobil po prvi je put pod strogim nadzorom novog šefa dizajna francuske tvrtke Laurensa van den Ackera. „Automobil je stvoren kroz rad iz ljubavi zato je ljubav i bila tema, zato smo i stvorili automobil koji je seksi, sportski, nizak i senzualan. To vam je Laetitia Casta (Francuski seks simbol) na kotačima, ako hoćete. On pokazuje našu namjeru da stvaramo strastvenije automobile, da pustimo našu latinsku prirodu da ispliva na površinu", kaže Nizozemac koji inspiraciju crpi iz Formule 1 kao i iz arhitekture i putovanja. DeZir govori novim Renaultovim dizajnerskim jezikom - njegov senzualan oblik primijenit će se na Renaultove serijske modele čime će dobiti na „punoći, senzualnosti i određenoj robusnosti i kvaliteti". Prednji kraj je također iznimno važan; prije su pojedini Renaultovi modeli bili karakteristično jedinstveni, ali sada van den Acker uvodi novo 'lice' koje će identitetu Renaulta dati kolektivnu kohezivnost na iznimno konkurentnom tržištu. Ovo je puno teži posao od onoga kojeg je obavljao u Mazdi u kojoj je stvarao imidž nišnog brenda, a ne populističkog.

>> Microsoft i Ford zajedno stvaraju električni automobil

„Sad moram stvoriti Britney Spears, a ne Bjork", kaže van der Acker. „Moram napraviti cheeseburger, a ne sushi - važno je da ne budemo previše elitistički", objašnjava Nizozemac dodajući kako se brend mora približiti svim ljudima, a ne udaljavati se od njih. Njegova dizajnerska strategija usmjerena prvenstveno na čovjeka obuhvaća automobile za gotovo svaki životni period - od onoga u kojem želite istražiti svijet do onoga u kojem se igrate s vlastitom djecom. Pored svega toga, važna stavka je i inovativnost. „Renault je uvijek na neki način imao tu neku drskost, što je i tipično za francusku kulturu - nemati straha od riskiranja i ne bojati se imati vlastitu osobnost. Za jednog dizajnera ovo je sjajno mjesto u smislu kreativnih sloboda. Reanult je vrlo inovativan brend, a to smo i pokazali s nekoliko posljednjih vozila počevši od Alpine, Renaulta 4, 5, Espacea doTwinga. A mislim da to isto sad činimo i u sklopu strategije za električne automobile", rekao je van den Acker.

Renault je pionir na tržištu električnih vozila (EV) s planovima proizvodnje niza pristupačnih električnih automobila. Dizajneri su oduševljeni opsegom dizajnerske slobode koju električna vozila dopuštaju. „Možete izraditi konvencionalni Kangoo u električnoj verziji ako je to ono što trebate i pritom ne trebate svima razglašavati 'Hej, ja vozim električni auto'; ali s druge strane spektra imate dvosjed Twizy koji je širok 1,20 metara, namijenjen isključivo za vožnju u megagradovima koji bi bez konvencionalno tehnologije bio nezamisliv."

>> BMW kreće električnim stazama

Drugim riječima, Renaultovi stručnjaci su primijetili da vozači žele da EV-i izgledaju kao obični automobili. „Ljudi žele biti uvjereni i sigurni u to da je ono što kupuju prava stvar, pravi automobil. I to je ono što nas je iznenadilo jer smo mi kao dizajneri dizajnirali isključivo iPode na kotačima", kaže van den Acker. Kako ćete znati da je neki Renault ustvari električni? Imat će posebni plavi krom oko prednjih i stražnjih svjetala, isti takav logo te hi-tech detalje u posebnoj kombinaciji boja. „Fascinantno je da se, kad promijenite boju 'očiju', to odmah primijeti čak iako se ostatak automobila uklapa u okoliš. To vam je kao da ste automobilu stavili leće."

Top 3 koncepta za koja bi van der Acker htio da budu proizvedeni:

  1. Ford Bronco
  2. Ford model U
  3. Mazda Furai, Mazda Taiki
Piše: Emma E. Forest/MWN, Metro portal
22.09.2010. 12:31:00
Novi komentar
nužno
nužno