« Komentari
objavljeno prije 14 godina i 2 mjeseca
KAKO I ZAŠTO

Reklama "Kupusova lista" iz nepoznatih razloga zabranjena na HRT-u

VIDEO: Je li reklama "Kupusovog lista" ukinuta na HRT-u zbog izravne intervencije Duška Ljuštine, bivšeg člana Vijeća HRT-a, koji je dio teme toga lista?

Kupusov list
Kupusov list (Kupusov list)
Više o

HRT

,

cenzura

,

Duško Ljuština

,

reklama

,

Mani Gotovac

,

kupusov list

,

zabranjena reklama

Mali prst, izdavač kulturnog časopisa Kupusov list, još je u veljači ove godine zakupio i platio emitiranje promotivnih spotova časopisa na Prvom programu HRT-a, u terminima TV knjižare (dva puta na dan, kroz deset radnih dana). Emitiranje reklame, nakon što ju je odobrila Pravna i Marketinška služba HRT-a, krenulo je 18. listopada 2010., da bi 27. listopada (tri dana prije isteka zakupljenih termina) emitiranje naprasno bilo prekinuto. Prema prioćenju izdavača Mali prst od HRT-a je zatraženo objašnjenje za prekid emitiranja bloka reklama za Kupusov list, ono do današnjeg dana nije službeno poslano, unatoč opetovanim traženjima.

Kupusov list u međuvremenu je došao do neslužbenih informacija iz više izvora koje upućuju da je reklama zabranjena, tj. skinuta s programa po kratkom postupku, a nakon izravne intervencije Duška Ljuštine, savjetnika za kulturu zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, te bivšeg člana Vijeća HRT-a. Evo što između ostalog stoji u službenom priopćenju izdavača Kupusovog lista:

Kupusov list - naslovnica

Prekid emitiranja reklame isprovocirala je navodno naslovna tema Kupusova lista, „Mani makes the world go round", u kojoj se istražuje financijsko-kulturni skandal zagrebačke gradske uprave „Jesen u Zagrebu", te „zasluge" Mani Gotovac, Davora Žagara i samog Duška Ljuštine.

S obzirom da ovo nije prvi oblik pritiska koji savjetnik Ljuština ulaže u pokušaje da se o temi projekta „Jesen u Zagrebu" (čiji je koordinator) javno što manje raspravlja, Kupusov list izražava zabrinutost što se u zaštitu lika i nedjela političkih moćnika uključio i Marketing HRT-a. Utjecaj koji određeni pojedinci u našem društvu, pa bili čak rangirani i na razinu jednog običnog gradskog činovnika, ostvaruju na navodno javni servis Hrvatske televizije, a sada vidimo - i na plaćene i od stručnih službi odobrene marketinške objave, govori nam puno o dostignutoj razini neovisnosti HRT-a.

Kupusov list zahtijeva postupak utvrđivanja odgovornosti za prekid emitiranja plaćene reklame, te žurni povratak na male ekrane u jednakovrijednom desetodnevnom bloku kakav je inicijalno i zakupljen.        

Ivan Kralj

Glavni urednik Kupusova lista

Spornu reklamu možete pogledati u videu ispod:


02.12.2010. 16:08:00
Novi komentar
nužno
nužno