« Hi-tech
objavljeno prije 1 mjesec i 6 dana
VIBER

Rakuten Viber na putu prema superaplikaciji

Novi proizvodi i značajke otvaraju put Rakuten Viberu prema superaplikaciji

Što se sve smislilo prošle godine?
Što se sve smislilo prošle godine? (Arhiva)
Više o

Rakuten Viber

,

superaplikacija

Rakuten Viber danas se osvrće na svoja postignuća u 2024. godini, ističući ključne značajke koje su unaprijedile viziju postajanja superaplikacijom u Hrvatskoj.

Kao superaplikacija, Viber nastoji korisnicima ponuditi raznovrsne usluge koje im olakšavaju svakodnevni život. Također pomaže brendovima povezati se s kupcima u svakoj fazi, od podizanja svijesti do poticanja prodaje, vjernosti i rasta.

Za kreiranje tih značajnih poveznica ključno je osigurati pouzdano i visokokvalitetno komunikacijsko iskustvo koje besprijekorno funkcionira diljem svijeta. Tijekom 2024. godine Viber pozivi nastavili su dobivati visoke ocjene korisnika, zadržavajući stabilan prosjek iznad 4 od 5 zvjezdica. Viber je unaprijedio svoju infrastrukturu poziva kako bi poboljšao povezivost i omogućio besprijekorno korisničko iskustvo.

U 2024. godini Viber je stekao i certifikat SOC 2 Type II, strogu sigurnosnu potvrdu koja dokazuje snažne mjere zaštite podataka unutar aplikacije. Kao jedna od tri najbolje ocijenjene aplikacije za razmjenu poruka i pozive u području sigurnosti prema Stiftung Warentesu, Rakuten Viber i dalje stavlja sigurnost korisnika na prvo mjesto.

Još jedno važno sigurnosno postignuće u 2024. je uvođenje dvaju novih rješenja za poboljšanje zaštite komunikacije na platformi. Verifikacijske poruke omogućuju tvrtkama siguran i jednostavan način autentifikacije klijenata putem jednokratnih lozinki (OTP). SecurePlus poruke pružaju dodatni sloj zaštite poslovnim korisnicima provjeravajući broj primatelja kako bi se osiguralo da nije označen kao potencijalno rizičan za prijevare.

Novi proizvodi i značajke za korisnike

Nadovezujući se na snažne temelje sigurnosti i certifikata, Viber je u 2024. godini predstavio nekoliko novih proizvoda i značajki, uključujući AI Chat Summary. Ovaj alat koristi umjetnu inteligenciju za sažimanje grupnih poruka, ističući ključne informacije i radnje. Time štedi vrijeme, pomaže korisnicima da ostanu u toku s razgovorima i olakšava donošenje informiranih odluka. Od svog lansiranja, jedinstvena upotreba AI Chat Summaryja gotovo se udvostručila iz mjeseca u mjesec. Samo u Hrvatskoj tijekom 2024. sažeto je milijun razgovora pomoću ovog alata.

Još jedna značajna novost je značajka „Mape", osmišljena kako bi korisnicima pomogla u boljoj organizaciji kontakata i razgovora. Ovaj alat omogućuje stvaranje do pet prilagođenih grupa razgovora, olakšavajući upravljanje i prioritizaciju poruka.

Na svom putu prema statusu superaplikacije, Viber je dodatno proširio Viber Plus, svoju premium pretplatničku uslugu. Najnoviji dodatak, „Izbriši bez traga" omogućuje korisnicima brisanje poslanih poruka bez ostavljanja obavijesti, a već je postao iznimno popularan među korisnicima u Hrvatskoj. „Nevidljivi način", koji omogućuje skrivanje statusa online i potvrda o pročitanim porukama, ostaje najpopularnija značajka koju koristi 58% pretplatnika globalno te 55% pretplatnika u Hrvatskoj. Pretvaranje glasa u tekst i iskustvo bez oglasa dijele drugo mjesto po korištenju.

Viber je također zabilježio rast u Viber zajednicama koje povezuju ljude sa sličnim interesima. Ove velike, javne grupe nude značajke poput pristupa povijesti razgovora, neograničenog prostora za medijske datoteke te skrivanja brojeva telefona radi veće privatnosti. Viber bilježi 8% godišnjeg rasta u broju kreiranih zajednica i 6% rasta u broju sudionika. Najpopularniji primjeri uključuju zajednice sportskih fanova, lokalne obavijesti, školske grupe i grupe za hobije.

Povećana interakcija s tvrtkama

Osim što učinkovito komuniciraju jedni s drugima, korisnici su u 2024. sve više komunicirali i s tvrtkama. U Hrvatskoj je broj službenih računa koji omogućuju tvrtkama da stupaju u kontakt sa svojim kupcima porastao za 21%. Broj poruka koje su tvrtke poslale korisnicima porastao je za 95% u odnosu na 2023. godinu.

Zabilježen je 24% rast transakcijskih poruka, poput obavijesti o dostavi i potvrda kupnje, dok su promotivne poruke, poput posebnih ponuda i akcija, porasle za 11%. Također, korisnici i brendovi su održavali aktivne razgovore, pri čemu su korisnici često tražili podršku od chatbotova ili uživo agenata u vezi s kupnjom i korisničkom podrškom. Broj takvih konverzacijskih poruka udvostručio se tijekom 2024. godine.

Viber je također predstavio nove mogućnosti za brendiranje uz Viber Gems - posebne animacije koje se automatski aktiviraju u razgovorima pri upisu ključnih riječi poput „Sretan rođendan" ili „Sretna Nova godina". Tvrtke u Hrvatskoj sada mogu ekskluzivno brendirati Gems animacije za posebne prilike i biti među prvima u zemlji koje koriste ovo inovativno rješenje.

Ističući platformu kao priliku za tvrtke koje traže prirodne načine brendiranja radi povećanja vidljivosti, Viber je u Hrvatskoj zabilježio 28% rast mjesečnih prikaza oglasa u protekloj godini.

Podrška malim lokalnim poduzetnicima

Krajem 2024. godine, Viber je najavio da su Poslovni računi sada dostupni malim poduzećima na ključnim tržištima diljem svijeta. U skladu s Viberovom strategijom super aplikacije, ovi su računi osmišljeni kako bi podržali lokalne tvrtke s do 50 zaposlenika, nudeći im besplatne alate za jačanje online prisutnosti i poboljšanje interakcije s kupcima.

Ova inicijativa pomaže lokalnim zajednicama da napreduju stvaranjem značajnih veza između pravih ljudi i pravih poslovanja. Od lansiranja krajem studenog, zabilježen je 36% tjedni rast u otvaranju Poslovnih računa, omogućujući malim poduzećima da predstave svoje usluge te se povežu s postojećim i potencijalnim kupcima.

U 2025. godini očekujemo da će brendovi sve više ulagati svoje marketinške budžete u aplikacije koje na jednom mjestu rješavaju više korisničkih potreba," izjavio je Atanas Raykov, potpredsjednik marketinga u Viberu. „Korisnici sve više očekuju da mogu obavljati kupovinu, bankovne transakcije, administrativne zadatke i još mnogo toga - sve u pokretu i unutar jedne aplikacije. Upravo taj rastući trend super aplikacija, posebno u Europi, potaknut će inovacije i njihovo šire prihvaćanje. Super aplikacije igrat će još važniju ulogu u svakodnevnom životu korisnika, posebno u upravljanju odlukama i aktivnostima vezanim uz privatnu i poslovnu komunikaciju," dodaje Raykov.

To se savršeno poklapa s našom ključnom snagom - omogućavanjem značajne komunikacije između ljudi i poslovanja. U 2025. godini dodatno ćemo ojačati tu poziciju predstavljanjem niza uzbudljivih novih značajki i proizvoda koji će ljudima i tvrtkama omogućiti sigurniju i jednostavniju povezanost."

05.02.2025. 15:00:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    05.02.2025. 16:41
    Viber je bolji od w uppa
Novi komentar
nužno
nužno