Poželjna investicijska klima u industriji oglašavanja
Istraživanje Vrijednost oglašavanja potvrdilo je važnost te industrije za zapošljavanje, poticanje konkurentnosti i inovacija, razvoj kulturnog sektora i cjelokupnog gospodarstva
Vrijednost oglašavanja u Hrvatskoj rasla je dvije godine za redom, a domaće agencije sve su konkurentnije na inozemnim tržištima, ocjenjuje se u istraživanju Deloittea "Vrijednost oglašavanja", čije rezultate prenosi Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Investicije u oglašavanje u Hrvatskoj 2015. godine rasle su za 3,1 posto u odnosu na 2014. i za jedan posto 2014. u odnosu na godinu ranije, prenosi HURA čije je broj članica u prošloj godini porastao za 37 posto.
Predsjednik udruženja Davor Bruketa ističe kako industrija tržišnih komunikacija raste, agencije čine važan dio hrvatskog gospodarstva, a stupanj razvoja omogućava im konkurentnost na inozemnim tržištima.
Istraživanje Vrijednost oglašavanja, kaže Bruketa, potvrdilo je važnost te industrije za zapošljavanje, poticanje konkurentnosti i inovacija, razvoj kulturnog sektora i cjelokupnog gospodarstva. On očekuje daljnji rast investicija u oglašavanje, u EU-u i Hrvatskoj.
Deloitteova "Vrijednost oglašavanja" prvi je europski izvještaj takve vrste izrađen radi ukazivanja na ekonomske i društvene doprinose oglašavanja.
Prema istraživanju, jedan euro na području EU-a uložen u oglašavanje generira sedam dodatnih eura za BDP. Iznos uložen u oglašavanje 2014. godine činio je 4,6 posto sveukupnog EU-ova BDP-a.
"Oglašavanje ima važnu ulogu na tržištu rada omogućavajući radna mjesta za gotovo šest milijuna stanovnika EU-a, što čini 2,6 posto svih radnih mjesta u uniji. Uz ekonomske čimbenike doprinos oglašivačke industrije vidljiv je u širem društvenom segmentu s obzirom da građanima EU-a omogućuje pristup vijestima, zabavnim sadržajima i komunikacijskim alatima za nisku cijenu ili besplatno", kažu u HURA-i.
Novi komentar