« Život
objavljeno prije 9 godina i 1 mjesec
PRIPAZITE :)

Pogreške koje će vam upropastiti radni dan

Početak radnog dana uglavnom određuje njegov tijek i raspoloženje, a ako ćete uporno ponavljati ove pogreške, svaki će vam biti - loš

Pripazite da ne završi ovako ...
Pripazite da ne završi ovako ... (Shutterstock)
Više o

ponašanje

,

jutro

,

pogreške

,

radni dan

Radni dan treba započeti na najbolji mogući način kako biste stvorili atmosferu mira, zadovoljstva i uspjeha, no kako većina ljudi radi neke kobne pogreške na samom početku, evo što biste trebali izbaciti iz svoje rutine, kaže ekipa s Business Insidera.

Kašnjenje - prvo, šef će vas gledati kao manje pouzdanog zaposlenika, a drugo, ni kolege baš neće blagonaklono reagirati na nekoga tko kasni skoro svaki dan.

Pozdravljanje - kad uletite u firmu, ni slučajno nemojte zaboraviti pozdraviti kolege ... oni koji kasne obično samo nešto promrmljaju i bace se na posao, a to je definitivno ubojica atmosfere.

Zašto opet kasniš?!

Kava - da, kava je dobra za vas u umjerenim količinama, često su upravo takve sjedeljke izvor najboljih ideja, no ne treba je piti sve do pola deset, jer hormoni do tada rade svoje. Kortizol se intenzivno izlučuje baš između 8 i 9 ujutro, pa je svaka kava prije toga besmislena, a previše njih u danu izazvat će podozrive poglede kolega.

Mailovi i poruke - tu se gubi gomila vremena i živaca, nemojte odmah odgovarati na sve što stigne, samo na one na koje stvarno trebate odgovoriti. U suprotnom bi se mogli uvući u razgovore koji će vam stalno odvraćati pažnju i zbog toga vas činiti nervoznim.

Glava vas rastura?

Dolazite bez rasporeda - svaki dan treba biti isplaniran, ne baš do svakog detalja, ali morate imati jasnu sliku o većini zbivanja koja vas očekuju kako biste mogli odrediti prioritete i napraviti sve što trebate, jer ćete inače pred kraj radnog dana biti izloženi jakom stresu zbog stvari koje još niste obavili.

Prioriteti - ako želite biti učinkoviti, prvo napravite najteže stvari za taj dan. Krenuti s laganicama je pogrešno, jer ćete se prije ili kasnije morati uhvatiti u koštac s ozbiljnim poslom, a to je bolje što ranije, dok su vam energija i koncentracija na visokim razinama.

Multitasking - zaboravite na to, to ne postoji ni kod muškaraca ni kod žena. Ako radite više stvari odjednom, nećete niti jednu napraviti niti tako dobro niti tako brzo kao što biste mogli kad bi se posvetili samo njoj.

Negativne misli - ako unaprijed imate negativne stavove tipa "znam da će me ovo namučiti", "opet dolazi onaj komplicirani čovjek s kojim ću se posvađati" i slično, budite sigurni da će biti upravo tako ... naravno da je bolje imati pozitivan pristup, bit ćete opušteniji i bolji.

Sastančenje - beskrajno sjedenje i prelijevanje iz šupljeg u prazno najgora je stvar koju si možete priuštiti tijekom dana. Za svaki se sastanak unaprijed maksimalno pripremite kako bi bio što kraći i učinkovitiji - takvi će vam podići raspoloženje i samopouzdanje, promašeni sastanci donijet će samo više stresa. 

Nedostatak rutine - tako ćete se samo izgubiti u gomili papira, poruka, zadataka ... stvorite dnevni ritam koji vama odgovara!

Opustite se ...

20.11.2015. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno