« Hi-tech
objavljeno prije 1 godinu i 7 mjeseci
ZANIMLJIVO

Petal Ads na OMR Festivalu uz zanimljiv masterclass

Petal Ads organizira masterclass o tome kako se povezati s međunarodnim mobilnim korisnicima visoke vrijednosti i predstavlja ekosustav od 730 milijuna Huawei korisnika

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Huawei)
Više o

Petal Ads

Petal Ads platforma, prije poznata kao HUAWEI Ads, kao vodeći ekosustav mobilnog oglašavanja u industriji, izložit će i održati fokusirani masterclass na ovogodišnjem OMR festivalu koji se održava u njemačkom gradu Hamburgu, od 9. do 10. svibnja.

OMR, poznat i kao Online Marketing Rockstars Festival, najveći je europski digitalni marketinški događaj koji okuplja profesionalce u industriji kako bi podijelili uvide, trendove i inovacije u prostoru digitalnog marketinga.

Komentirajući sudjelovanje Petal Adsa na Festivalu, Jaime Gonzalo, potpredsjednik Huawei Mobile Services Europe rekao je: "Ponosni smo što smo domaćini masterclass-a na OMR Festivalu. Petal Ads platforma dokazuje da je povezivanje s pravom publikom ključna komponenta uspjeha u današnjem digitalnom okruženju. Uzbuđeni smo što možemo podijeliti svoju stručnost s kolegama profesionalcima iz industrije. Uvjereni smo da će polaznici smatrati da je naš masterclass i informativan, a naše strategije djelotvorne dok rade na poboljšanju svoje digitalne prisutnosti i dosezanju nove publike."

Pridružite se Petal Ads Masterclass-u na OMR Festivalu

U događanju pod nazivom „Zašto je sada pravo vrijeme za povezivanje s visokovrijednom publikom diljem svijeta", stručnjaci Petal Ads platforme razotkrit će budućnost mobilnog oglašavanja na uređajima koje pokreću AI i strojno učenje. Podijelit će uvide o tome kako brandovi mogu povećati i unovčiti svoj doseg s ekskluzivnim sadržajem i ponudama, a MMA Germany - vodeća europska marketinška trgovačka udruga, govorit će o sve većoj važnosti oglašavanja putem pametnih uređaja.

Sudionici mogu očekivati uvid u vrijedne potrošačke statistike i navike, učenje novih i učinkovitih strategija i najboljih praksi na netradicionalnim digitalnim kanalima kako bi povećali prihode. Također, vrhunski brendovi i agencije koje su surađivale s Petal Ads dat će dodatni uvid o tome kako su iskoristile ovu oglasnu platformu za poticanje nove prodaje za modne i maloprodajne segmente retail industrije.

Kako bi se prijavili za masterclass, posjetitelji OMR Festivala mogu rezervirati svoje mjesto putem službene web stranice OMR Festivala.

Petal Ads Booth na OMR Festivalu

Tijekom OMR Festivala posjetitelji će imati priliku surađivati uživo ​​s timom platforme za oglašavanje Petal Ads posjetom na izlagačkom mjestu na Festivalu (štand A4 F06). Tim će raditi s posjetiteljima - brandovima ili agencijama - kako bi prikazali moćne mogućnosti targetiranja korisnika na platformi, istražili nove mogućnosti i raspravljali o najnovijim trendovima u mobilnom oglašavanju na pametnim uređajima.

"Petal Ads je lider u industriji mobilnog oglašavanja s velikim iskustvom u povezivanju s raznolikom publikom diljem svijeta. Bilo da su sudionici zainteresirani za dopiranje do međunarodne publike, posebno za kineske potrošače ili općenito za poboljšanje svoje strategije mobilnog oglašavanja, naš tim je posvećen dijeljenju svog znanja i suradnje na postizanju zadanih ciljeva. Ovo će biti ekskluzivna prilika za učenje od stručnjaka iz industrije i podizanje napora u digitalnom oglašavanju," rekao je Jaime Gonzalo.

Samo sudjelovanje na OMR Festivalu dolazi kao i najava skore europske premijere brojnih uređaja, poput pametnog telefona P60 Pro ili već predstavljenog sata Huawei Watch Ultimate na kojima je uz predinstalirani AppGallery vrlo dobro prezentiran pomak u sigurnosti i pristupačnosti za korisnika kao i oglašivače.

Petal Ads nastavlja solidan rast

Otkako je pokrenut 2020., Petal Ads doživio je stalan rast svoje uloge u osnaživanju izdavača, oglašivača i marketinških stručnjaka prilikom razvoja poslovanja i približavanju kupcima. Tijekom prošle godine platforma je 9 puta povećala mrežu oglašivača i 4 puta povećala mrežu izdavača, što je pomoglo da se dosegne više od 730 milijuna visokokvalitetnih i aktivnih novih kupaca. Implementacija robusne strategije upravljanja podacima i upotreba korisničkih oznaka također olakšava učinkovito ciljanje željene publike i pruža pronicljive analize.

Djelujući u više od 170 zemalja i regija, Petal Ads kroz Petal Ads Partner Program surađuje s više od 60 certificiranih agencija globalno kao što su AppSamurai, AVOW, MakingScience i brojne druge. Kako se krajolik digitalnog oglašavanja nastavlja razvijati, Petal Ads je spreman ostati na čelnoj poziciji, potičući inovacije i pomažući tvrtkama da postignu svoje ciljeve.

Masterclass info:

Naslov: Zašto je sada pravo vrijeme za povezivanje s publikom visoke vrijednosti širom svijeta

Datum: srijeda, 10. svibnja, 2023.

Vrijeme: od 10:30 do 12:00 sati

24.04.2023. 09:00:00
Novi komentar
nužno
nužno