« Hi-tech
objavljeno prije 12 godina i 11 mjeseci
LOV NA LOVU

Od ožujka Facebook šalje reklame na mobitele

Ako koristite svoj smartphone kako bi posjetili Facebook nemojte se iznenaditi kada u ožujku vaš ekran preplave reklame

Fotografija vijesti
Više o

mobiteli

,

dionice

,

Facebook

,

reklame

,

smartphone

,

oglasni prostor

Do sada su mobilni korisnici Facebooka bili pošteđeni reklama, no čelni ljudi najveće socijalne mreže odlučili su prije plasiranja dionica na tržište početi s prikazivanjem promidžbenih materijala na mobilnim uređajima.

Facebook je već započeo razgovore s agencijama za oglašavanje, a korisnici bi već u ožujku mogli očekivat reklamni sadržaj koji bi se prikazivao na njihovoj profilnoj stranici.

Ako se pitate zašto vas čelni ljudi Facebooka žele zatrpati reklamama odgovor i sami znate - dodatni izvor prihoda, odnosno čvrste garancije za buduće investitore i dioničare.

Naime, Facebookov primarni izvor zarade je prodaja oglasnog prostora, a sve više ljudi koristi mobilne platforme, poput mobitela, koje tvrtki donose ekstremno male ili nikakve novce. Implementacijom oglasa na mobitele pokrivaju cijelo tržište, odnosno sve korisnike bez iznimaka.  

Kao što smo rekli, ova odluka dolazi u trenutku kada Facebook u travnju planira plasirati svoje dionice na tržište, no postoje puno skeptika koji tvrde da ljudi ne bi trebali kupovati vlasničke vrijednosne papire zbog velikog rizika.

Da li bi vi željeli kupiti dionice neke tvrtke koja funkcionira tek nekoliko godina, a pravi profit je počela generirati u posljednjih tri godine? Da li bi dali svoj teško zarađeni novac korporaciji čiji izvršni direktor ima apsolutnu moć nad nadzornim odborom i donosi sve odluke, bile one dobre ili loše? Vjerujete li firmi koja je potrošila skoro 700 tisuća dolara za zrakoplov čija je svrha da prevozi prijatelje i obitelj izvršnog direktora?

Mislimo da bi svatko dobro razmislio prije kapitalnog ulaganja u takvu firmu, a upravo je sve to gore navedeno Facebook i njegov izvršni direktor Mark Zuckerberg koji je i sam jednom prilikom rekao kako Face nije kreiran da bude kompanija već socijalna platforma.  

06.02.2012. 16:53:28
Novi komentar
nužno
nužno