Negativne objave postaju viralnije
Veća je vjerojatnost da će političke objave na društvenim mrežama postati viralne ako se njima kritiziraju protivnici, u usporedbi s onima kojima se podržava kolega s istim političkim stavom
Društvene mreže su preuzele svijet, ne možemo to drugačije reći, a uz to - ako su kritike loše, biti će još bolje!
Analitičari s Cambridgea proučili su gotovo tri milijuna tvitova i objava na Facebooku prenesenih iz američkih medija i sa stranica političara te su otkrili da će one u kojima se izruguju suparnici biti dvostruko češće dijeljene u odnosu na objave u kojima se podržava kolega s istog političkog spektra.
Ustanovljeno je i da su objave o političkim protivnicima dobile više nego dvostruko ljutitih emotikona od 'lajkova' na afirmativnim objavama.
>> Zašto ljudi koriste društvene mreže >>
Rezultati su objavljeni u časopisu Proceedings of the National Academy of Sciences.
"Udaranje po političkom protivniku najbolji je pokazatelj koja će objava postati viralna. Isto vrijedi i za one koji naginju i demokratima i republikancima, bez obzira na to je li riječ o Facebooku ili Twitteru", rekao je autor studije Steve Rathje s Cambridgea.
"Društvene mreže nas drže maksimalno angažiranima zbog prodaje oglasa. Takav poslovni model na koncu nagrađuje političare i medijske tvrtke koje produciraju sadržaj s ciljem poticanja podjela", dodao je.
>> Društvene mreže nas - deprimiraju! >>
"Naša studija ukazuje na to da osjećaji mržnje puno češće privlače pažnju korisnika od pozitivnih emocija kojima se izražava ljubav, što vjerojatno potiče opasnu političku klimu", zaključio je.
Novi komentar