Najbolji Black Friday shopping trikovi koje morate iskoristiti
Istraživanje otkriva na što su sve kupci spremni u potrazi za niskim cijenama
Mnogi već nestrpljivo odbrojavaju do Crnog petka, što je HONOR, globalni tehnološki brend pametnih uređaja, motiviralo na provedbu još jednog istraživanja koje je otkrilo na koje sve načine Europljani nastoje ostvariti povoljne kupovine. Istraživanje je tako pokazalo da mnogi kupci, pod utjecajem ludnice Crnog petka, često ne iskorištavaju trikove za ostvarivanje većih ušteda u blagdanskim ponudama.
Anketa provedena na 9000 odraslih ispitanika pokazala je da 65 % njih priznaje kako ne mogu odoljeti dobroj kupovini, dok je jedan od troje uzbuđen zbog Crnog petka. Ovo uzbuđenje dovelo je do kreativnih pristupa, poput korištenja više e-mail adresa kako bi se iskoristili dodatni kodovi za popuste i ponude za nove kupce.
Nevjerojatno je da 43 % lovaca na popuste priznaje da imaju tri ili više e-mail adresa samo za hvatanje popusta, provodeći u prosjeku gotovo tri sata pregledavajući pet ili više kartica tijekom Crnog petka.
Iako 41 % iskusnih kupaca obavlja kupovinu tijekom Black Friday ili Cyber Monday rasprodaja, samo jedan od tri ispitanika planira svoje kupnje unaprijed, dok tek četvrtina njih koristi web stranice za usporedbu cijena kako bi osigurali najbolje ponude.
Međutim, mnogi kupci propuštaju ključne trikove. Manje od 10 % ih unaprijed otvara račune kod velikih trgovaca, što je siguran način za pojednostavljenje postupka naplate kada ponude postanu aktivne.
Samo 15 % ispitanika ostaje budno do ponoći kako bi ugrabilo rane popuste, što je strategija koja pomaže u izbjegavanju propuštanja popularnih artikala koji se brzo rasprodaju.
Pripremite svoju tehnologiju za shopping navalu u studenom! Više od trećine korisnika iskusilo je pad sustava dok su lovili najbolje ponude, 20 % ih je preplavio ogroman broj opcija, a svaki šesti kupac bio je frustriran zbog sporih uređaja.
„Kupci osjećaju pritisak zbog previše promotivnih ponuda, s brojnim popustima i trgovcima koji zahtijevaju previše vremena i strpljenja. Kada je riječ o pronalaženju najboljih ponuda za Crni petak, ključni su priprema i prava tehnologija", izjavio je Peter Zhu Di, generalni menadžer za područje Hrvatske, Slovenije, Srbije i Austrije. „U HONOR-u razumijemo uzbuđenje koje donosi pronalaženje povoljne ponude, ali i izazove koji s time dolaze. Zato smo posvećeni osnaživanju kupaca inovativnom tehnologijom, poput HONOR Magic V3, koji je dizajniran za poboljšanje iskustva kupovine, omogućujući multitasking i pouzdane performanse."
Za one koji koriste više uređaja i kartica, HONOR Magic V3 nudi pametnije rješenje ovog Crnog petka. Njegov veliki, preklopni zaslon omogućuje istovremeno pregledavanje više aplikacija i kartica preglednika za usporedbu cijena u stvarnom vremenu.
Lov na ponude postaje još lakši s Magic Portalom, HONOR funkcijom na osnovi umjetne inteligencije koja predviđa potrebe kupaca, prepoznajući njihove namjere. Ova funkcija može prepoznati kada pretražujete internet u potrazi za najboljim Black Friday popustima, omogućujući brz pristup različitim aplikacijama i stranicama trgovaca za jednostavno pretraživanje ponuda.
Vidite proizvod koji vam se sviđa dok skrolate Instagramom i želite provjeriti ponude? Jednostavno povucite sliku na stranu zaslona, a Magic Portal sučelje, temeljeno na vašim preferencijama, usmjerit će vas na aplikacije za kupovinu koje često koristite.
S vrhunskom HONOR silicij-ugljičnom baterijom, HONOR Magic V3 osigurava da vas vaš pametni telefon ne iznevjeri u ključnom trenutku i da mu ne ponestane energije baš kada ste spremni za kupnju.
Istraživanje je također otkrilo da su ljudi spremni napraviti značajne promjene u životnom stilu kako bi uštedjeli za velike kupovine na Crni petak: 45 % ispitanika izjavilo je da bi prestali jesti u restoranima, 34 % bi se odreklo brze hrane, 30 % bi smanjilo posjete kafićima, dok bi gotovo četvrtina ograničila pretplate kako bi kontrolirala svoju potrošnju.
Ključni rezultati istraživanja:
-
65 % Europljana priznaje da ne mogu odoljeti dobroj ponudi
-
1 od 3 ispitanika uzbuđeno iščekuje Black Friday
-
41 % njih ostvaruje kupnju tijekom Black Friday/Cyber Monday razdoblja
-
Samo 1 od 3 ispitanika unaprijed planira što će kupiti
-
Četvrtina ispitanika koristi stranice za usporedbu cijena kako bi pronašla najbolje ponude
-
43 % lovaca na popuste priznaje da imaju tri ili više email adresa
-
Kupci na popuste provode gotovo tri sata pregledavajući pet ili više kartica u prosjeku
-
Manje od 10 % ispitanika unaprijed kreira račune kod trgovaca
-
Samo 15 % njih ostaje budno do ponoći kako bi iskoristili rane popuste
-
1 od 3 ispitanika priznaje da su im se uređaji zamrznuli ili srušili tijekom traženja Black Friday ponuda
-
1 od 6 ispitanika frustrirano se suočava sa sporim uređajem
-
20 % ispitanika osjeća se preplavljeno količinom Black Friday ponuda
-
Kada štede za veće kupnje, 45 % ispitanika prestalo bi jesti u restoranima, 34 % bi prestalo naručivati hranu, a 30 % bi smanjilo posjete kafićima. Gotovo četvrtina ispitanika otkazala bi pretplate.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar