« Hi-tech
objavljeno prije 1 godinu i 10 mjeseci
NOVOSTI

Nadogradnja branda HONOR dodatno će ubrzati poslovni rast

Predstavljanje telefona HONOR View20 označava novo poglavlje za tehnološki brand kojeg vole mladi diljem svijeta

Honor ide dalje...
Honor ide dalje... (Honor)
Više o

brand

,

Honor

,

HONOR View20

HONOR, vodeći e-brand pametnih telefona, na globalnom predstavljanju Honora View20 u Parizu službeno je predstavio nadogradnju branda HONOR. Nadogradnja otkriva novi logo, novi slogan „HONOR MY WORLD" i potpuno nova brand partnerstva s MOSCHINOM, VIVIENNE TAM i Fortniteom.

„Honorov snažan poslovni rezultat u 2018. godini označio je povećanje poslovnog rasta na inozemnim tržištima od 170 % u odnosu na prošlu godinu. To nas je približilo cilju da postanemo jedan od „Top 5" globalnih brendova pametnih telefona u roku od tri godine. Cilj nam je postati tehnološki brand kojeg vole mladi u cijelom svijetu. Nadograđujemo naš brand kako bismo bolje zadovoljili potrebe mladih za tehnologijom, dizajnom, osobnim izražavanjem i uključenjem u zajednicu. Ovaj novi branding označit će sljedeći korak u našem globalnom rastu", rekao je George Zhao, predsjednik HONORA.

Na CES-u 2018., HONOR je prvi put spomenuo svoj cilj da postane jedan od „Top 5" globalnih brendova pametnih telefona u roku od tri godine. Već u prvoj godini širenja Honora na inozemna tržišta, taj je cilj postignut u mnogim zemljama. Prema najnovijem GfK istraživanju, HONOR je drugi vodeći brand u Rusiji, četvrti vodeći u Italiji, Njemačkoj, Finskoj, Saudijskoj Arabiji, UAE, Ukrajini, te peti u Francuskoj, Velikoj Britaniji i Češkoj.

Razumjeti, poštovati i povezati ​​se s mladim ljudima diljem svijeta

HONOR je posvećen tome da postane tehnološki brand kojeg vole mladi diljem svijeta. Za mlade ljude koji su rođeni u digitalnom dobu, tehnologija je potpuno integrirala visoku tehnologiju u svakodnevni život. Njihova strast za jedinstvenim dizajnom također potiče HONOR da traži novu inspiraciju. Imajući to u vidu, HONOR nudi niz proizvoda: HONOR Magic 2 koji predstavlja tehnološki idealizam, HONOR View 20 koji predstavlja vrhunsku tehnologiju i HONOR 10 koji predstavlja šik tehnologiju.

Prema istraživanjima Svjetskog kongresa mladih i organizacije Disrupt Creative, 52 % mladih sebe vidi kao globalnog građanina, a 65 % preferira dijeljenje nad vlasništvom. Mladi traže više osobnog izražavanja i interakcije u zajednici nego prije. S obzirom na te vrijednosti, HONOR gradi veliku HONOR zajednicu kako bi se povezao s mladima u cijelome svijetu. Dvadeset i jedan Honorov fan klub diljem svijeta održao je u 2018. godini više od 200 događanja za fanove. Do sada je broj registriranih HONOR fanova premašio 120 milijuna, što je nezamisliv broj za tako mladi brand.

Za susret s novim HONOROM

Kako bi pratio međunarodni estetski trend, HONOR je uveo novi logotip, ispisujući „HONOR" velikim slovima i dodajući boje koje se pomiču. Koncept boja koje se pomiču predstavlja toplinu i svijetle strane tehnologije te raznolikost kulture mladih. Ovaj kreativni dizajn omogućuje Honoru da konvergira estetsku teoriju i najmoderniju tehnologiju za razvoj modernijih proizvoda za mlade u svijetu.

HONOR se zalaže za pružanje revolucionarne tehnologije i dizajna, inteligentnog i personaliziranog korisničkog iskustva, modernog digitalnog načina života za sve scenarije za mlade u svijetu i za postavljanje trendova pionirske kulture i modernog načina života. U skladu s novim sloganom „HONOR MY WORLD", HONOR potiče mlade ljude da poduzmu akcije i uživaju u svakom trenutku svog života.

Spajanje mladih u svijetu s voljenim mladenačkim brendovima

Surađujući s brendovima koje vole mladi diljem svijeta, HONOR nastoji proširiti svoje granice i ponuditi proizvode visoke kvalitete koji zadovoljavaju njihove potrebe.

HONOR najavljuje partnerstvo s tvrtkom MOSCHINO, što je prvi veliki korak za novi HONOR brand u 2019. godini. Ova suradnja s tvrtkom MOSCHINO predstavlja prekograničnu konvergenciju visoke mode i visoke tehnologije.

HONOR je također započeo suradnju s Vivienne Tam, međunarodnom modnom dizajnericom. Uvođenjem filozofije dizajna VIVIENNE TAM u HONOR proizvode, HONOR demonstrira svoju transformaciju u trendovski tehnološki brand.

Nadalje, HONOR nastoji poboljšati korisničko iskustvo i cijeni svaki uvid koji donosi veće zadovoljstvo korisnika. U čast predstavljanja HONOR View20, HONOR surađuje s Epic Games kako bi iskustvo mobilnog igranja Fortnitea pomaknuo na višu razinu. Kao dio ove suradnje, vlasnici HONOR View20 imat će ekskluzivan pristup opremi HONOR GUARD u Fortniteu.

>> Pratite vijesti iz Hi Tech rubrike na Facebook stranici Hi Tech by Metro Portal i na Instagramu >>

24.01.2019. 17:01:00
Novi komentar
nužno
nužno