« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 12 godina i 5 mjeseci
ZA VOLANOM

Može li automobil otkriti karakter vlasnika

Vlasnici Porchea imaju manje aktivan seksualni život od vozača Renaulta, kaže istraživanje

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (MWN)
Više o

Volvo

,

Mercedes

,

Volkswagen

,

Porsche

,

vrste vozača

Karakter ljudi otkrivaju razne stvari i navike koje govore o njima, a jedna od njih je i automobil koji voze. Istraživanje je pokazalo da vlasnici prestižnih marki poput BMW-a, Audija, Mercedesa, Alfa Romea, Jaguara i Porschea, svjesno biraju ta vozila i jako im smeta kada netko ne primijeti koji automobil voze. 

Psiholozi smatraju da su to vozači koji i svojim automobilom žele pokazati da su "alfa životinje", dakle predvodnici čopora, iako postoje razlike među njima. Osobe koje voze BMW smatraju se osobama koje se rado pokazuju, koje cijene ekskluzivnost i pažljivo slijede svoj životni stil. Oni su skloni istraživačkom duhu, a "radost vožnje" s mnoštvom konjskih snaga pod poklopcem motora pokazuje i njihovu potrebu za slobodom i autonomijom. Statistika je pokazala i da su skloni rizicima i da se vrlo često bave nekim malo opasnijim sportom.  

Vozači Mercedesa su dugo bili na glasu da su, zajedno sa skupim autom, kupili i traku za pretjecanje s koje nikad ne silaze. Ali novija istraživanja su pokazala da su današnji vlasnici Mercedesa često samouvjereni muškarci koji već pojavom žele pokazati svoju dominantnost, stručnost i sposobnost vođenja, ali koji i istovremeno veliku pažnju posvećuju sigurnosti.

Na traci za pretjecanje se danas guraju vozači Audija i za njih se vjeruje da uvijek žele iskoristiti svoju prednost i da se upravo oni najviše guraju naprijed. Oni su zaljubljenici u tehniku i obožavaju tehničke novine.

Kad je riječ o vozačima Porschea, njihovo ponašanje često opasno naginje aroganciji i uglavnom su fizički atraktivni. Oni većinom ne vole imati suvozača, dok vozači drugih prestižnih marki žele kraj sebe imati atraktivnu osobu, po mogućnosti suprotnog spola.

Jedno je istraživanje pokazalo da vozači Porschea imaju i manje aktivan seksualni život od - vozača Renaulta.  Razlog je veoma jednostavan: vozači Porschea su često starija gospoda koja su tim sportskim vozilom ispunila svoj san iz mladosti, dok su vozači Renaulta većinom žene stare između 20 i 30 godina kojima je ovaj povoljan "Francuz" prvi vlastiti automobil, tvdi njemački državni radio Deutsche Welle.

Na osnovu statističkih podataka došlo se do zaključaka i da su, na primjer, vlasnici Jaguara zaduženiji od ostalih vozača, da su vozači Volva zapravo mnogo agresivniji nego što se misli, ali se skrivaju iza švedskog čelika i imagea obiteljskih ljudi.

Mnogi proizvođači automobila nisu sretni zbog zaključaka do kojih su došli istraživači, pa tako Opel već godinama pokušava promijeniti mišljenje o vlasnicima tih vozila kao o "dosadnjakovićima iz provincije". Ni vlasnici Fordova ne uživaju baš glas kao posebno zanimljive osobe, često imaju prekomjernu težinu i vrlo su sramežljivi. 

Vlasnike Volkswagena čak ni psiholozi ne mogu opisati za jer taj automobil i dalje vrijedti tvrdnja da je to "automobil za svakoga" pa ga voze i lijepi i ružni i siromašni i bogati i obrazovani i ne baš previše pametni. To bi značilo da u Volkswagen sjedaju oni koji se ne žele isticati, ni automobilom - niti samim sobom.

29.12.2011. 17:25:00
Novi komentar
nužno
nužno