« Život
objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca
OPASAN TREND

Marihuana pojačana tekućinom za balzamiranje - opasni povratak u devedesete

Ljudi, najčešće mladi tinejdžerske dobi, u potrazi za intenzivnijim učinkom marihuane tu drogu tretiraju formaldehidom

Joint
Joint (Deviantart)
Više o

formaldehid

,

marihuana

,

joint

Djelatnici hitne službe bolnice Corpus Cristi iz Teksasa tvrde da su zabilježili drastičan porast broja pacijenata, među kojima su samo prošlog vikenda bila tri tinejdžera, koji su se predozirali balzamirajućom tekućinom. U pozadini čitave priče je, čini se novi nostalgičarski trend povratka u 1990-te, a problem nije ograničen samo na SAD.

Naime, ljudi u potrazi za intenzivnijim učinkom marihuane, tu drogu tretiraju formaldehidom (joint umaču u tekućinu) nakon čega dolazi do određenih sekundarnih posljedica. Marihuana zbog formaldehida sporije gori, a tom se tehnikom osiguravaju halucinatorni učinci, objašnjava dr. Bret Nicks, izvanredni profesor pri bolnici i akademskom centru Wake Forest Baptist Health u Wisconsinu, a prenosi MSNBC.com.

Prvi put su se medicinski stručnjaci s ovim problemom susreli tijekom 1990-ih, a sad se taj trend opet vraća. Teksaški policajci, na primjer, nerijetko bilježe slučajeve provaljivanja u prostore pogrebnih društava iz kojih se krade spomenuta tekućina. Dr. Nicks savjetuje svima da bi ovakvo ponašanje trebalo izbjegavati, ne samo zbog očite činjenice da se radi o konzumiranju droge već i zbog toga što su učinci vrlo negativni - dolazi do toksičke psihoze i halucinacija koje su slične onima u kontekstu PCP-a (fenciklidin) ili 'anđeoske prašine'. Nicks dodaje da su u igri još i panika, paranoja i gubitak svijesti.

Nerijetko je zastupljen i problem zamućenog vida i konstantnih glavobolja, ali ipak nije provedeno dovoljno istraživanja kako bi se jasno definirali dugoročno negativni učinci po središnji živčani sustav.

Ipak, nekoliko je ozbiljnih slučajeva zabilježeno tijekom 1990-ih; nekolicina onih koji su joint umakali u formaldehid zaradili su psihijatrijske poremećaje slične šizofreniji. A to ne čudi - intenziviranje djelovanja  bilo koje droge automatski znači povećanje rizika od narušavanja zdravlja. 

07.07.2011. 12:06:00
Novi komentar
nužno
nužno