Malena i paprena
Nova karoserijska verzija sa tri vrata dolazi na Hrvatsko tržište u kolovozu
Predstavljena u jesen 2007., nova Mazda2 odmah je postala hit u Europi. Od tada do svibnja 2008. u Europi je prodano oko 40.000, a u Hrvatskoj oko 700 primjeraka. U prosincu prošle godine dokazala je i svoju sigurnost te osvojila maksimalnih 5 zvjezdica za zaštitu putnika na Euro NCAP testiranju.
Okitila se diljem svijeta brojnim nagradama, a kruna svega stigla je u ožujku s titulom Svjetskog automobila godine. Sada će Mazda2 postati još popularnija, jer dolazi novi model s 3 vrata koji ima sve dobitne atribute inačice sa 5 vrata i uz to je atraktivniji i dostupniji.
Prostrana unutrašnjost
Kao i model s 5 vrata, Mazda2 Sport ima prostranu unutrašnjost unatoč kompaktnoj i dinamičnoj vanjštini. Za laganiji ulazak na stražnja sjedala, otvor vrata je 163 mm širi. Razmjerno dugački međuosovinski razmak (2490 mm), inovativni oblik krova, stanjena obloga krova i niža pozicija sjedenja, u kombinaciji daju dovoljno prostora za glavu, ramena i noge.
Vozačko sjedalo namjestivo je po dubini (250 mm) i visini (55 mm), tako da ima dovoljno prostora i za visoke osobe. Downsizingom su Japanci pokrenuli novi trend u automobilskoj industriji, a pri stvaranju Mazde2 Sport su otišli i korak dalje. Mazda2 Sport, ovisno o motoru kojim je pogonjena, lakša je od modela s pet vrata za 5 do 10 kg.
Tri paketa opreme
Mazda2 Sport u ponudi je sa 3 paketa opreme (TE Pro, TE Plus i GT) i sa dva benzinska motora: 1.3i (75 KS) i 1.5i (105 KS). Već od TE Pro u ponudi su automatski klima-uređaj, središnje zaključavanje s daljinskim upravljanjem, kožom presvučeni upravljač i ručica mjenjača, 15“ alu naplatci, ABS, DSC i TCS. Uz paket GT serijski dolazi i sportski optički paket koji sadrži sportski prednji odbojnik (s drukčije oblikovanim prorezima za zrak) i masku hladnjaka (s poprečnom ‘letvicom’ umjesto obične rešetke), stražnji krovni spoiler...
Živahni i uglađeni benzinci iznimno su štedljivi: 1.3-litrena varijanta u prosjeku troši skromnih 5,4 litre benzina na svakih 100 km, dok 15-litreni, sa skoro sportskim performansama, troši tek 5,9 l. Mazda2 Sport na hrvatsko tržište stiže krajem kolovoza, s time da će 1.3i TE Pro koštati 14.475 eura, a Sport 1.5i GT 16.735 eura.
Novi komentar