« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 14 godina
RENAULT LAGUNA 2.0 dCi PRIVILEGE A/T

Luksuz i udobnost a’la carte

Testni je model bio opremljen sjajnim i ‘najpogođenijim’ dvolitrenim dCi turbodizelašem snage 150 KS. On je najbolja mjera za tonu i pol tešku limuzinu, a tome umnogome pridonosi turbopunjač varijabilne geometrije s hladnjakom stlačenog zraka

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Joško Šupić/CROPIX)
Više o

Renault

,

Renault Laguna

Temeljena na izuzetno uspješnom nasljeđu, Laguna treće generacije donosi veliki broj noviteta, pri čemu je s krupnim prednjim svjetlima, niskom linijom krova i svjetlećim diodama, jedan od elegantnijih automobila srednje klase.
Glavne značajke Renualtove najnovije Lagune koja je napravljena na novoj i čvršćoj platformi su luksuz, sigurnost i udobnost pri čemu su Francuzi podigli visoko letvicu – biti među tri top modela u svom segmentu.

Duža 11 cm

Premda je nova Laguna duža od prethodnika za čak 11 cm, šira za 3 cm i 1 centimetar viša, nije se ‘udebljala’, nego je lakša od stare za 15 kilograma. I prtljažnik mu je narastao pa je osnovni obujam 450 l, a preklapanjem stražnje klupe se taj prostor povećava na 1377 litara.

Unutrašnjost nove generacije Lagune za svaku je pohvalu, te je ergonomski sjajno rješena. Osim što su svi prekidači i komande na dohvat ruke, instrument ploča je pregledna uz napomenu da se dodatne informacije pojavljuju na središnjem zaslonu od tekućih kristala. Sama unutrašnjost nudi dosta mjesta ne samo na prednjim, nego i na stražnjim  sjedalima.

Najbolja mjera

Testni model bio je opremljen sjajnim i ‘najpogođenijim’  dvolitrenim dCi turbodizelašem snage 150 KS (u ponudi su još dvije verzije 2.0-litrenog dCi
dizelaša sa 130 i 175 KS) s filtarom čestica i okretnim momentom od 340 Nm.
Zapravo je ovaj agregat najbolja mjera za tonu i pol tešku limuzinu koju smo vozili sedam dana, a tome umnogome pridonosi turbopunjač varijabilne geometrije s hladnjakom stlačenog zraka.

Ljuljanju ni traga

Od nule do stotke potrebno joj je točno 10 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 205 km/h. U suštini jr Laguna zadržala dosta visoku razinu udobnosti, premda je prednji ovjes tvrđi za 20, a stražnji za čak 50 posto uz jače stabilizatore.
Limuzina sigurno leži na cesti, a od karakterističnog ljuljanja od ranije više nema ni traga. Ovaj model Lagune s paketom opreme Privilege košta 30.945 eura, ali je imao dosta dodatne opreme, pa mu je cijena skočila na 36.757 eura. Ipak, malo previše...     

Automatski mjenjač

Motor u testnoj Laguni bio je uparen s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa koji ima mogućnost ručnog mjenjanja brzina. S obzirom na kratke prenose mjenjača i sjajnu elastičnost agregata, Laguna bez problema ubrzava, pretjecanja su lagana i bez mnogo napora postiže maksimalnu brzinu.

Sigurnost

Za aktivnu sigurnost brinu ABS s EBD-om (elektronska raspodjela kočione sile), EBA (pomoć pri naglom kočenju, ESP (kontrola stabilnosti vozila), ASR (sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača)...

Piše: Piše: Zdravko Juričko
31.07.2008. 17:18:07
Novi komentar
nužno
nužno