« Hi-tech
objavljeno prije 11 godina i 11 mjeseci
Web Strategija

Kontekstualno oglašavanje na Internetu

Web::Strategija 4 – Što je to kontekstualno oglašavanje?

Fotografija vijesti

Što je to kontekstualno oglašavanje? To je vrsta internetskog marketinga koja omogućava da se oglasi dobro usmjere na one web stranice koje sadržajem (kontekstom) najviše odgovaraju zakupniku oglasnog prostora s obzirom na ciljanu publiku. Takve web stranice su članice kontekstualne mreže. Oglašavanjem u kontekstualnoj mreži zakupniku oglasnog prostora se omogućava nevjerojatna optimizacija investicije, pogotovo danas u vrijeme recesije, te trenutni pristup ciljanoj publici. Niti jedan drugi medij danas to ne omogućava tako dobro kao internet!

Upravo o tome kako iskoristiti kontekstualno oglašavanje u svrhu Vaše promocije naučite u Zagrebu, 5. ožujka 2009. na četvrtoj Web::Strategiji, konferenciji o internetskom marketingu. Pitali smo predavače na konferenciji što su to kontekstualni oglasi, kako rade te zašto su isplativi?

"Web::Strategija je jedina konferencija o kontekstualnom oglašavanju u regiji ove godine kada će, prema predviđanjima analitičara, marketinški budžeti biti smanjeni - ali radi održavanja efikasnosti i dosega oglašavanja preusmjereni u korist efikasnijeg i mjerljivijeg internetskog oglašavanja. No, na četvrtoj Web::Strategiji se neće govoriti samo o marketingu, te neće biti riječi samo o web tehnologijama, već ćete na konferenciji čuti stručnjake 'internetskog marketinga' - grane koja spaja i web tehnologiju i klasični marketing" - naznačio je Davor Maričić, predsjednik programskog odbora konferencije i osnivač Instituta za elektroničko poslovanje koji će ujedno održati i uvodni govor na otvorenju konferencije.

"Kontekstualno internetsko oglašavanje je automatizirano, sustavno i ciljano prikazuje oglase posjetiteljima web stranica. Za razliku od klasičnog masmedijskog oglašavanja koje obuhvaća široki krug primatelja poruke, kontekstualno internetsko oglašavanje želi odaslati promotivnu poruku točno ciljanim primateljima. Identificira ih preko web sadržaja koji korisnik posjećuje te ovisno o sadržaju koji se pojavljuje na nekoj web stranci uz njega i veže kontekstualne, tematske oglase. Zašto je odaziv primatelja na kontekstualne oglase veći od odaziva na klasične oglase saznati ćete na četvrtoj Web::Strategiji" - izjavio je Siniša Gavrilović, webmaster sa 8 godina iskustva u internetskom marketingu.

"Kontekstualno oglašavanje je tip online oglašavanja koji se prikazuje ciljano u odnosu na okolni sadržaj, takovi oglasi se prikazuju automatski, te su lako i brzo izmjenljivi. Kontekstualni oglasi funkcioniraju na način da sustavi za prikazivanje oglasa traže određene riječi ili fraze u sadržaju neke web stranice te u prostorima određenima za oglase prikazuju tematski povezane oglase" - objasnio je Krešimir Drvar, voditelj IT odjela domaćeg pružatelja internetskih hosting usluga.

"Kontekstualno oglašavanje se koristi sustavom koji pregledava tekst internetske stranice i utvrđuje tematiku teksta, na temelju čega postavlja oglas pored određenog članka. Usluga ciljanog oglašavanja u osnovi preusmjerava posjetitelje popularnih internetskih stranica na komercijalnu stranicu tvrtke oglašivača. Tema mog predavanja na Web::Strategiji će biti primjena Etargeta u kontekstualnim oglašavanju, ali savjeti bi svakako mogli poslužiti i svima koji koriste usluge kontekstualnog oglašavanja, pa tako i onima koji koriste usluge Google AdSense-a." - najavio je Marek Vidovič iz Etargeta te ujedno i predavač na Web::Strategiji koji dolazi iz Slovačke.

Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao vrlo edukativnu konferenciju na kojoj možete upoznati ljude iz marketinške struke i dogovoriti poslove. Zato - prijavite se ovdje na konferenciju što prije, te ako ste student i dobrovoljni davatelj krvi iskoristite mogućnost besplatne kotizacije!

17.02.2009. 11:13:31
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Web Optimizacija
    05.03.2011. 05:30
    U svakom slucaju za svaku internet stranicu treba raditi optimizaciju
  2. avatar
    oglašavanje
    03.04.2012. 22:31
    Kontekstualno oglašavanje je postalo skuplje, a efikasnot je također pala!
Novi komentar
nužno
nužno