Kako vam Facebook pustoši novčanik
Istraživanje je pokazalo da ljudi kupuju bez pretjeranog razmišljanja na temelju preporuka Facebook prijatelja
Svatko od nas ima neki svoj način donošenja odluka o kupovini, no i u to područje našeg života počeo se uplitati sveprisutni Facebook. Naime, prema ispitivanju tvrtke za online marketing Sociable Labs, tri četvrtine ljudi koji često kupuju online rade to na temelju preporuka prijatelja.
Ovakvi se kupci zovu društveni kupci, a tvrtke koje prodaju svoju robu na netu ih jednostavno obožavaju. Ono što je najbolje za prodavače je činjenica da preko 80 posto takvih kupaca i sami postavljaju linkove za kupovinu.
Facebook je već i sam to primjetio, pa je analizom najvećih stotinu stranica poznatih brandova na svojoj društvenoj mreži ustanovio da prosječni fan nekog branda podijeli preporuke 34-orici svojih prijatelja.
Naravno, nakon toga sve kreće eksponencijalno i vijest o nekom proizvodu se širi kao šumski požar.
Stoga, kad sljedeći put šerate neki proizvod, razmislite i o tome da upravo toj tvrtki radite neprocjenjivu besplatnu reklamu.
Novi komentar