« Život
objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca
PRAŽNJENJE NOVČANIKA

Kako nam trgovci prodaju robu koju ne trebamo

Dobro je da pročitate kojim se sve trikovima služe trgovci kako bi kupce 'navukli' da im ostave što više novca.

Jeste li sigurni da ste dobro prošli? :)
Jeste li sigurni da ste dobro prošli? :) (FreeDigitalPhotos)
Više o

kupovina

,

trgovina

,

trikovi trgovaca

,

nepotrebna kupovina

Koliko ste puta došli iz trgovine s punim vrećicama, pa kad ste krenuli spremati kupljeno ustanovili da ste kupili hrpu stvari koje - niste trebali? Sigurno puno puta, a krivci niste vi, nego trgovci koji su napravili sve da vam tu robu uvale ...

Svaki proizvod ima svoju cijenu, no ima i svoje mjesto u trgovini - ona nisu nimalo slučajna. Trgovci naručuju studije kako bi poboljšali prodaju i kupce što duže zadržali u trgovini.

Evo trikova kojima se trgovci služe da nam uvale robu koju ne trebamo i kako ih izbjeći:

Gratis komadi - platiš dva, a dobiješ tri, ili platiš četiri, a dobiješ šest komada. Kupnja pakiranja s više komada istog proizvoda trebala bi biti isplativa. No, nije uvijek tako. Da bi znali koliko je akcijska ponuda isplativa, trebali bi znati koja je uobičajena cijena komada tog proizvoda. Isto tako, bez obzira što se nešto nudi kao gratis proizvod, nećete profitirati ako vam ne treba.

Ograničite kupovinu - kupovinu je najbolje ići s popisom stvari koje vam trebaju, jer, tako ćete izbjeći kupnju nepotrebnog. Kad  vidimo proizvode na sniženju ili akcije, vrlo često ćemo posegnuti za njima i ubaciti ih u košaricu, iako nam možda ne trebaju. Ako vam zaista trebaju, pametno ih je kupiti, ali, uvijek treba biti na oprezu i provjeriti je li cijena stvarno povojnija od one redovne.

'Pred nosom' je sve najskuplje - kad trgovci slažu police itekako vode računa gdje što staviti. Pravilo je da se najskuplji proizvodi, najčešće prestižnih brendova, slažu na police koje su u razini očiju i koje su najdostupnije kupcima. U žurbi oni najčešće posežu za njima, iako se na policama koje su pri dnu ili na vrhu nalaze vrlo slični proizvodi, manje poznatih brendova i nižih cijena.

Sniženja koja to nisu - trgovci često neke 'akcijske' proizvode stavljaju na izdvojena mjesta u trgovinama koja je nemoguće zaobići. Tako za oko zapnu mnogim kupcima, pa ih neki automatski stavljaju u košaricu. Iako su izdvojeni s polica, takvi proizvodi nužno ne moraju biti na akciji. Zato ih je najbolje pronaći na policama i provjeriti je li cijena akcijska ili redovna..

Veličina pakiranja - kada kupujete namirnice obratite pozornost na cijenu, ali i na veličinu pakiranja. U pravilu veća pakiranja su isplativija, ali i pakiranja iste veličine mogu imati različitu cijenu. Za stvari koje često koristite i kupujete bilo bi dobro znati cijenu, kako bi mogli usporediti i ne nasjesti na "akcije".

07.09.2016. 17:47:00
Novi komentar
nužno
nužno