Julija Ležnjeva & La Voce Strumentale
Očarana domaća i strana publika u Kneževu dvoru svaki je glazbeni komad popratila gorljivim pljeskom, uživajući u bravuroznoj vokalnoj izvedbi izvrsne Ležnjeve
U sklopu glazbenog programa 72. Dubrovačkih ljetnih igara sinoć, 25. srpnja, u atriju Kneževa dvora veličanstven koncert održala je jedna od vodećih umjetnica svoje generacije, mlada ruska sopranistica Julija Ležnjeva s ansamblom La Voce Strumentale pod vodstvom violinista i dirigenta Dmitryja Sinkovskog i s lutnjistom Lucom Piancom te izvodeći probran repertoar djela najistaknutijih opernih skladatelja 18. stoljeća nadmašila očekivanja publike.
Očarana domaća i strana publika u Kneževu dvoru svaki je glazbeni komad popratila gorljivim pljeskom, uživajući u bravuroznoj vokalnoj izvedbi izvrsne Ležnjeve koja je gotovo anđeoski blistala, te u majstorskom muziciranju savršeno skladnog ansambla La Voce Instrumentale, odnosno violinistica Marie Krestinskaye i Elene Davidove, violistice Meri Skejic Drobac, Igora Bobovicha na violončelu, Leonida Bakulina na kontrabasu i Elizavete Miller na čembalu uz Lucu Piancu koji je na lutnji besprijekorno ostvarivao bistre i živopisne timbre. Živahno komunicirajući s publikom i ansamblom, Dmitry Sinkovsky sjajno je svojom poletnošću i razigranošću komplimentirao nježnu, ali intenzivno dramatičnu Ležnjevu, kasnije čak i zapjevavši uz nju na sveopće oduševljenje čitavog Dvora koje je iznenadio i zadivio svojim kontratenorom. Ne čudi stoga dugi, višeminutni aplauz na kraju, popraćen ovacijama, kada je publika ustala u zahvalu i za nagradu glazbenicima na neponovljivoj večeri. Ni glazbenici, a ni publika nisu željeli da ova jedinstveno čarobna večer završi pa su Ležnjevu, Sinkovskog i La Voce Strumentale čak četiri puta gromoglasnim pljeskom pozivali na bis.
Oživio je tako na tri sata sav sjaj veličanstvenog 18. stoljeća kroz pomno probran program: Telemannov Koncert za gospodina Pisendela, arija Poput broda usred valovita mora iz Porporine opere Siface, arija Volumnije Senza di te iz Graunova Koriolana, Vivaldijev Koncert za lutnju, gudače i baso continuo u D-duru s Lucom Piancom na lutnji i dvije arije iz opera Bajazet - arija Irene Prezrena sam zaručnica te iz La Griselda Potresena suprotnim vjetrovima, Richterov Adagio i Fuga u g-molu, zatim još jedna Vivaldijeva arija - arija Hipolite iz opere Heraklo na Termodonu pa Händelova Misao što je neprijateljica miru iz oratorija Trijumf Vremena i Trezvenosti nakon čega je ponovno uslijedio Vivaldi, točnije njegov Koncert za violinu, gudače i čembalo „za Pisendela" sa Sinkovskim na violini, nakon čega su izvedene i Graunova arija Ne, niti pijesak Libije iz opere Silla te iz Händelove opere Alessandro, arija Rossane Sjaj u duši. Vraćajući se na bis četiri puta, sjajni Sinkovsky, La Voce Strumentale i Ležnjeva na radost publike izveli su Vivo in te iz Händelova Tamerlana, zatim Lascia la spina iz oratorija Trijumf Vremena i Trezvenosti i ariju Cara speme iz opere Giulio Cesare istog skladatelja te na koncu i Porporinu Alleluia.
Sljedeći koncert na rasporedu je već u četvrtak, 29. srpnja kada u atriju Kneževa dvora nastupa Komorni sastav Dubrovačkog simfonijskog orkestra pod dirigentskom palicom Ivana Huta i s violinisticom Evom Šulić koja će s ansamblom izvesti Četiri godišnja doba Buenos Airesa Ástora Piazzolle.
Novi komentar