« Biznis
objavljeno prije 16 godina i 5 mjeseci

Ina vrijedi 5000 kuna?

Sindikat Ine tvrdi kako je trenutna cijena, u najmanju ruku, neozbiljna.

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (CROPIX)
Više o

dionice Ine

,

Sindikat Ine i naftnog gospodarstva

,

Božo Mikuš

Sindikat Ine i naftnog gospodarstva (SING) smatra da je ponuda MOL-a za kupnju dionica Ine po cijeni od 2.800 kuna neozbiljna jer je MOL u većoj mjeri trebao uvažiti realnu cijenu Inine dionice koja po mišljenju sindikata iznosi 5.000 kuna, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik SING-a Božo Mikuš.

Budući da se radi o preuzimanju, dodao je Mikuš, ponuđena cijena trebala je biti barem 50 posto veća od aktualne cijene na Burzi.

Do vrijednost Inine dionice od 5.000 kuna SING je pak došao na temelju svoje procjene vrijednosti Ine od 50 milijardi kuna, uključujući zalihe nafte i plina, a taj je iznos podijelio s brojem dionica Ine kojih ima 10 milijuna.

Vrijednost Ine od 50 milijardi kuna SING temelji na izvještajima o poslovanju koji su dioničarima podijeljeni na prošloj glavnoj skupštini dioničara, iz kojih su u sindikatu procijenili da pola toga iznosa čine zalihe nafte i plina, a drugu polovicu sva ostala Inina imovina, bez vrijednosti Inina branda, rekao je Mikuš.

SING stoga neće prodavati MOL-u 100 Ininih dionica koje ima u vlasništvu, a svom članstvu neće davati nikakve savjete ni sugestije, pa svaki član SING-a - mali dioničar o prodaji mora odlučiti sam, rekao je Mikuš.

Sadašnja vrijednost Inine dionice na burzi je prema njegovom mišljenju odraz poslovne politike i slabijih rezultata poslovanja iz 2007. godine za što je, kako je rekao, glavni krivac Vlada koja diktira nerealno nisku cijenu plina.

Osim što je neozbiljna, MOL-ova ponuda je i nepotpuna, ustvrdio je Mikuš, jer je njezin sastavni dio trebala biti socijalna klauzula kojom se radnicima jamči sigurnost rada i zaposlenja u petogodišnjem razdoblju.

MOL se također, kaže Mikuš, trebao konkretno odrediti i o zaštiti stečenih prava radnika kao i o budućnosti plinskog dijela poslovanja.

Dodao je da iz ponude nije vidljivo da je MOL spreman poduprijeti razvoj Ine vlastitim sredstvima, a jedna od zamjerki je da je u ponudi trebalo navesti da će u službenoj upotrebi u Ini biti hrvatski jezik. (metro-porta/hina)

17.09.2008. 15:02:53
Novi komentar
nužno
nužno