« Hi-tech
objavljeno prije 4 godine i 9 mjeseci
ODLIČNO

I A1 pomaže roditeljima i nastavnicima

Svim korisnicima TV usluge od ponedjeljka će automatski biti dostupno svih 14 TV kanala za djecu iz Osnovnog, Proširenog i Dječjeg paketa

Sve je otvoreno
Sve je otvoreno (Arhiva)
Više o

A1

,

TV kanali

A1 Hrvatska će svim korisnicima TV usluge od ponedjeljaka besplatno omogućiti sve kanale namijenjene djeci. Riječ je o ukupno 14 dječjih kanala s raznovrsnim zabavnim i obrazovnim sadržajem, namijenjenih svim uzrastima.

Kako bi roditeljima, odgajateljima i nastavnicima olakšali razdoblje bez rada vrtića i škola, svim korisnicima TV usluge od ponedjeljka će automatski biti dostupno svih 14 TV kanala za djecu iz Osnovnog, Proširenog i Dječjeg paketa.

Većina kanala je potpuno lokalizirana na hrvatski, a dodatno su dostupni kanali i na francuskom, njemačkom i engleskom jeziku. Što se tiče zabave za najmlađe tu su popularni: Baby TV, Nick Jr. (eng.) Pickaboo, Duck TV, JimJam, TIJI, KiKa i Vavoom. Također, korisnicima su već dostupni u Osnovnom paketu: Nickelodeon, RTL Kockica, Mini TV, CartoonNetwork, Boomerang i Nick Jr. (hrv.).

Osim zabavnog sadržaja djeca će moći pratiti i Da Vinci Learning, jedan od najboljih svjetskih edukativnih TV kanala. Svojim interesantnim emisijama Da Vinci nadahnjuje gledatelja koji istovremeno uče i zabavljaju se.

Također, u A1 Videoteci je dostupna Video učionica namijenjena učenicima za učenje i ponavljanje nastavnog sadržaja. Sastoji od video lekcija za sva četiri razreda srednjih škola koje prate gimnazijski program matematike.

A1 Hrvatska aktivno prati događaje i razvoj situacije s koronavirusom te poduzima sve preventivne mjere kako bi zaštitila svoje zaposlenike i korisnike. Kao digitalna kompanija koja razvija i nudi digitalne usluge podsjećamo korisnike da su sve relevantne informacije o uslugama dostupne na www.a1.hr ili pozivom na Službu za korisnike 0800 091 091. Također, korisnici mogu aktivirati dodatne usluge, platiti račun, provjeriti status svojih zahtjeva ili riješiti poteškoće uz pomoć Digitalnog tehničara kroz Moj A1 aplikaciju.

15.03.2020. 09:44:00
Novi komentar
nužno
nužno