« Hrvatska
objavljeno prije 15 godina
sporna analiza

Huić stoji iza svakog podatka u istraživanju Briefinga

Huić poziva ravnateljstvo HRT-a da objavi analizu kako bi svi mogli stvoriti svoj stav na temelju činjenica

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Andrija Lučić/Cropix)
Više o

predsjednički izbori

,

predsjednički kandidat

,

Ivo Josipović

,

predsjednička kampanja

,

Davor Huić

,

Briefing

Davor Huić, direktor tvrtke Briefing koja je napravila istraživanje o minutaži predsjedničkih kandidata za HRT, reagirao je danas priopćenjem u povodu, kako navodi, grubog napada Uredništva informativnog programa Hrvatske televizije na njega osobno i na njegovu tvrtku zbog tog istraživanja, ističući kako stoji iza svakog podatka u toj analizi koju je izradila njegova agencija.

Huić tvrdi kako Uredništvo informativnog programa dovodi u pitanje objektivnost kvantitativne medijske analize koju je Briefing napravio za račun HRT-a, i to bez ijednog valjanog dokaza.

Naime, Uredništvo Informativnog programa u jučerašnejm priopćenju je upozorilo na manipulacije koje je u navedenom istraživanju proizveo Huić, a sve u želji da, kako tvrde, "difamira čelništvo Informativnog programa".

Huić u priopćenju ističe kako prigovor da su u analizi jednom predsjedičkom kandidatu "uračunate" minute u kojima se on "samo spominje" smatra besmislenim, jer je upravo zahtjev HRT-a bio da se, osim direktnih nastupa, zabilježi svako spominjanje kandidata.

"Zadani kriteriji su vrijedili za sve kandidate jednako, pa su svima uračunate sekunde u kojima se samo spominju, tako da opet ne može biti govora o favoriziranju kandidata, jer su sekunde pripisane kako Milanu Bandiću, tako Ivi Josipoviću, Andriji Hebrangu itd", ističe Huić.

Nadalje, navodi kako se drugi prigovor odnosi na to da pojavljivanja kandidata nisu ocijenjena s obzirom na tonalitet (pozitivno ili negativno). "To nije učinjeno, iz jednostavnog razloga što to od nas naručitelj nije tražio, što je i logično jer se tonalitet objave određuje u odnosu na subjekt, za kojeg mogu biti pozitivne, negativne ili neutralne", pojašnjava Huić .

Treći prigovor, navodi, odnosi se na činjenicu da je Milan Bandić u analizi bio tretiran kao predsjednički kandidat. "U to vrijeme sva relevantna istraživanja rejtinga kandidata za predsjednika Republike uključivala su Milana Bandića, iako on još nije formalno objavio svoju kandidaturu. Istovremeno, javna televizija je svaki dan izvještavala o tome hoće li se Milan Bandić kandidirati za predsjednika ili ne, pa je njegovo uvrštavanje u analizu izgledalo logično", ističe Huić.

Smatra da su prigovori Uredništva informativnog programa Briefingovoj analizi ništavni, tvrdeći kako se ne radi ni o kakvim "manipulacijama" i "falsifikatima", nego o profesionalno obavljenom poslu u skladu sa zadanim parametrima.

Poziva ravnateljstvo HRT-a da objavi analizu kako bi svi koji sude i pišu o ovoj temi mogli stvoriti svoj stav na temelju činjenica.

Inače, Davor Huić bio je u Josipovićevom stožeru savjetnik za odnose s medijima, a nakon što je otkriven sukob interesa, povukao se iz predizborne kampanje. (hina/metro-portal)

08.12.2009. 12:40:16
Novi komentar
nužno
nužno