« Biznis
objavljeno prije 9 godina i 9 mjeseci
HANNOVER

Hrvatski parketi na velikom njemačkom sajmu

Domotex 2011 okuplja međunarodne proizvođače podnih obloga, Hrvatska ima devet predstavnika

Parket
Parket (Wikipedia/Ilustracija)
Više o

HGK

,

drvo

,

sajam

,

Domotex

,

praketi

U Hannoveru se od 15. do 18. siječnja 2011. održava veliki sajam podnih obloga "Domotex 2011", a svoje proizvode predstavljaju i hrvatska poduzeća, prenosi Hina. Organizator nastupa hrvatskih tvrtki na jednom od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova podnih obloga je Hrvatska gospodarska komora (HGK) u suradnji s Upravom za drvnu industriju Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva.

Na površini većoj od 450 četvornih metara svoje proizvode predstavljaju tvrtke: Parketi Požgaj d.o.o, Pan parket d.o.o., Solidum Žužić d.o.o., Spačva d.d., Drvoproizvod d.d., PPS Galeković, Lipa d.o.o., Mopar d.o.o. te Exportdrvo d.d, priopćeno je danas iz HGK.

Pomoćnik direktora Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Rajko Ružička ističe da je njemačko tržište već tradicionalno tržište za hrvatske drvoprerađivače te dodaje da je jedan od razloga brojna hrvatska emigracija koja je važan čimbenik u promociji, ali i kupnji hrvatskih proizvoda.

Hrvatski drvoprerađivači su svojim upornim i dugogodišnjim radom te poštivajući osnovne tržišne zakone, kao što su kvaliteta, cijena, rok isporuke, te uz potporu HGK i resornog ministarstva uspjeli postići prepoznatljivost i pozicionirati se kao jedan od važnijih dobavljača njemačkim partnerima, naglašava Ružička.

Istaknuo je da su hrvatski hrast i proizvodi od njega prepoznati brend i zauzimaju važno mjesto na njemačkom tržištu proizvoda od drva.

"Njemačko je tržište zbog svoje veličine, ali i potencijala interesantno svim svjetskim proizvođačima koji iz godine u godinu nastoje osvojiti svoj dio tržišnog udjela. Upravo iz tih razloga HGK već godinama podupire hrvatske proizvođače te intenzivno radi, posebice putem sajamskog izlaganja, na učvršćivanju pozicija te povećanju tržišnog udjela naših tvrtki", kazao je Ružička.

Konkurencija je, naglašava, iznimno agresivna u pokušajima prodora na tržište i povećanja prodaje svojih proizvoda, pa će HGK u suradnji s nadležnim ministarstvom te ostalim državnim institucijama i dalje pomagati tvrtkama kako bi osigurale svoju konkurentnost na ovom značajnom tržištu.

Sajam podnih obloga "Domotex 2010" jedan je od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova podnih obloga s više od 1.400 izlagača iz cijeloga svijeta i oko 39.000 posjetitelja iz 82 zemlje.

O važnosti njemačkog tržišta, ističe HGK, govore i podaci o ukupnoj robnoj razmjeni Hrvatske s Njemačkom za prvih devet mjeseci prošle godine koji pokazuju da je Hrvatska izvezla robe u vrijednosti 907 milijuna američkih dolara (USD), a uvezla 1.832 mil. USD, čime je ostvarila deficit od 925 mil. USD, dok u robnoj razmjeni drva, drvnih proizvoda i namještaja za prvih devet mjeseci prošle godine Hrvatska je izvezla robe za 120 mil. USD, a uvezla 39 mil. USD i ostvarila suficit od 81 mil. USD.

16.01.2011. 20:01:00
Novi komentar
nužno
nužno