« Muškarci
objavljeno prije 15 godina i 9 mjeseci

Grudnjaci za muškarce hit u Japanu

Ne zna se je li Seinfeld bio inspiracija, no izgleda potpuno jednako kao Kramerova ideja

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (MWN)
Više o

grudnjak za muškarce

,

muški grudnjak

Riječi Japanac i trgovac tradicionalno prizivaju sliku sivih odijela, pretrpanih vlakova, dugog radnog vremena - i grudnjaka? Sve veći broj muškaraca u Japanu potajno nosi grudnjake ispod odijela, zadnji hit u naciji pogođenoj recesijom.

WishRoom, tvrtka za proizvodnju donjeg rublja prodala je više od 6 tisuća muških grudnjaka od pokretanja linije krajem prošle godine, koje stresom pogođeni menadžeri koriste za opuštanje.

Opisujući porast prometa, Akiko Okunomiya, izvršna direktorica WishRooma rekla je Metrou: „Odlučili smo početi proizvoditi muške grudnjake temeljem izražene potrebe klijenata. Izgleda da postoje različiti razlozi iz kojih muškarci žele nositi grudnjake, no obično ih smatraju odjevnim predmetom koji ih čini sigurnima i opuštenima kada ga nose."

U svom online dućanu tvrtka prodaje različite roza, bijele i crne grudnjake nazvane „Muški vrhunski grudnjaci", u kompletu s odvojivim naramenicama, koji na prvi pogled izgledaju potpuno jednako kao i ženski grudnjaci.

No, odabir mogućih veličina otkriva da se ne radi o običnim grudnjacima: prodaju se samo košarice veličine A, a opseg prsa ide od 80 do 90 centimetara. Uspjeh ovog poslovnog poduhvata je čudo u Japanu, jer drugo svjetsko gospodarstvo po veličini trenutno je u najgoroj recesiji od Drugog svjetskog rata.

Tvrtka je svoju ponudu odlučila obogatiti muškim grudnjacima u studenom prošle godine, jer je broj upita muških kupaca za tim odjevnim predmetom dosegao neslućene razmjere. Prva je narudžba imala 160 komada, i bila je trenutni hit jer se sve rasprodalo u tjedan dana nakon što su mediji objavili priču.

Sada se prodaje otprilike tisuću komada mjesečno, a cijene kreću od 2.800 yena (160 kuna), a najčešći su kupci uredski zaposlenici u 30-im i 40-im godinama, no ima i klijenata koji su stariji od 60 godina.

Tvrdeći kako je nošenje muškog grudnjaka jednako kao da muškarac nosi šminku ili rinčicu u uhu, gđa. Okunomiya kaže da se nadala kako će muškarci postati osjetljiviji i dobiti iskustva iz prve ruke kako je to biti žensko nošenjem grudnjaka.

„Naši klijenti doživljavaju grudnjake kao sredstvo za umirenje, govore nam kako im se popravila koncentracija ili se jednostavno lakše opuštaju. Općenito, vrlo su sretni kada nose grudnjak."

Tvrtka namjerava proširiti ponudu potkošuljama i čarapama, s dugoročnim ciljem otvaranja dućana s muškim grudnjacima u Tokiju.

Ovo je pitanje zapalilo medije u Japanu, uzrokujući žustre rasprave za i protiv muškaraca s grudnjacima, a preko osam tisuća ljudi izrazilo je svoje mišljenje na jednoj socijalnoj mreži nakon predstavljanja muških grudnjaka.

Japan, s druge strane, ima drugu tradiciju prihvaćanja neobičnih trendova. Na primjer, prošle je godine jedna tvrtka predstavila solarni punjač veličine čokoladice koji bi trebao moći napuniti iPod, a drugi su napravili inovativno „odijelo za preznojavanje" koje se sastojalo od uredskog odijela napravljenog od specijalnog materijala koji neutralizira neugodne mirise izazvane pretjeranim znojenjem.

Piše: Danielle Demetriou/MWN Tokyo
17.05.2009. 11:43:11
Novi komentar
nužno
nužno