Facebook želi igranje igrica učiniti manje iritantnim
Obzirom da su igrice na Facebooku među pet najpopularnijih, ali ujedno i pet najomraženijih stvari, čelnici tvrtke odlučili su unijeti određene promjene
Prema nekim procjenama, na Facebooku preko 200 milijuna ljudi svakog mjeseca igra igrice pa stoga ne čudi da je taj popularni društveni servis u utorak najavio kako planira unaprijediti načine na koje igrači mogu pronaći i na kraju igrati igrice te izmijeniti prikazivanje igračkog statusa i povijesti prijateljima pojedinih igrača. Čelnici Facebooka vjeruju da će te promjene imati pozitivne učinke. Najviše pozornosti smo usmjerili na poboljšanje kvalitete ukupnog doživljaja i u smislu onih koji igraju i onih koji ne igraju igrice, naveo je Jared Morgenstern iz Facebooka na blogu tvrtke.
>> Prijatelji koje ne želimo na Facebooku
>> Igrice na Facebooku smanjuju produktivnost na poslu
A ta objava došla upravo u vrijeme kad su čelnici tvrtke održali konferenciju za tisak u sjedištu u Palo Altou na kojoj se raspravljalo o stanju fenomena igranja igrica na društvenim mrežama. Alfa i omega Facebooka Mark Zuckerberg kaže da oko dvije petine korisnika mreže stranicu koristi najviše zbog igranja dodavši da deset najpopularnijih igrica na Facebooku okuplja preko 12 milijuna korisnika. Međutim, Zuckerberg shvaća da je to dvosjekli mač - igrice su među pet najpopularnijih, ali istovremeno i među pet najomraženijih stvari među korisnicima servisa. Upravo je to i potaklo spomenute promjene.
>> Zaigrajte najpopularnije igrice na Facebooku
Donedavno su korisnici imali mogućnost prikrivanja obavijesti o korištenju aplikacija ili njihova potpunog blokiranja. Promjene koje se uvode u tom smislu značit će da ljudi koji igraju igrice više ne moraju brinuti o tome hoće li dosađivati drugima objavama statusa i povijesti igranja jer će ti podatci biti vidljivi samo na zidu igrača. S druge strane, oni koji ne igraju igrice neće vidjeti irelevantne podatke o onima koji igraju igrice.
Morgenstern je rekao da je Facebook uveo sljedeće promjene imajući na umu igrače:
- U News Feedu (Novosti) će vidjeti sve što se zbiva vezano za igrice tako da neće propustiti ako im prijatelj (koji također igra) nešto objavi ili zatreba pomoć u igrici. Što je osoba aktivnija u igrici to će obavijesti biti istaknutije.
- Napravljeni su pametniji 'bookmarksi' (oznake) na naslovnoj stranici koji će se pojavljivati i automatski raspodjeljivati ovisno o igrici koju korisnici igraju. Više neće morati pojedinačno označivati različite aplikacije i bit će lakše doći do omiljenih aplikacija.
- Uz sekciju bookmarksa bit će jasniji i istaknutiji preglednik zahtijeva ili zadataka.
- Na takozvanom Games Dashboardu korisnici će lakše uređivati sve svoje igračke aktivnosti i pronalaziti nove igrice.
S druge strane, oni koji nisu ljubitelji virtualni svjetova na Facebooku će vidjeti obavijesti vezane za igračke aktivnosti prijatelja samo onda kad određenu igricu igra skupina prijatelja (dakle, više neće svako malo dobivati na uvid tko i što radi , na primjer, u Farmvilleu). Promjene se službeno uvode narednog mjeseca.
Novi komentar