« Hi-tech
objavljeno prije 12 godina i 7 mjeseci
PAD AKTIVNOSTI KORISNIKA

Facebook vam je previše dosadan? Niste jedini

Nedavna anketa otkrila je da korisnici Facebooka provode sve manje vremena na društvenoj mreži, a razlog je dosada i beskorisnost

Fotografija vijesti
Više o

Facebook

,

Mark Zuckerberg

,

internet oglašivanje

,

društvene mreže

Prošli tjedan je Erick Jackson, osnivač investicijske tvrtke Ironfire Capitals, prognozirao kako će Facebook do 2020. godine potpuno nestati jer se neće moći prilagoditi trendovima i zahtjevima tržišta, a sudeći prema rezultatima nove ankete propadanje internetskog giganta već je započelo.

Naime, istraživanje Reutersa i Ipsosa pokazalo je da 34 posto korisnika Facebooka provodi manje vremena na društvenoj mreži nego prije šest mjeseci. Za većinu je Facebook postao previše dosadan, drugima je totalno irelevantan i beskoristan, a neki su zabrinuti za svoju privatnost.

Iako je anketa preko tisuću ljudi pokazala da 40 posto korisnika, većinom mladih, svakodnevno posjećuje društvenu mrežu, ispitivanje javnog mijenja otkrilo je da 80 posto vlasnika profila nikada nije kupilo proizvode ili usluge koje se reklamiraju na Facebooku.

Takav trend korisnika već je počeo štetiti Facebooku koji većinu svojih prihoda dobiva baš iz prodaje oglasnog prostora. General Motors je nedavno raskinuo 10 milijuna dolara vrijedan ugovor s Facebookom jer reklame nisu donijele profit, a isti potez razmatraju i druge velike kompanije.

Ako Facebook uskoro ne nađe način kako zainteresirati svoje korisnike, a time i zadržati velike oglašivače, prognoza Erica Jacksona bi se mogla obistiniti puno prije 2020. godine.

11.06.2012. 09:40:24
Novi komentar
nužno
nužno