Hoće li Facebookov Social Inbox pojesti e-mail?
Facebook ide korak dalje od običnog webmaila koji su mediji najavljivali zadnjih dana
Prema svim analizama, Facebook je trebao predstaviti Project Titan, svoj webmail koji je trebao biti izravni konkurent Gmailu, Yahoo Mailu, Hotmailu i ostalim velikim servisima. No, kako je Mark Zuckerberg ipak mlađi od svih CEO-a, krenuo je i korak dalje.
Analize i kontakti s korisnicima pokazali su da mladi, najvjernija publika Facebooka, mail koriste sve manje jer je prespor u usporedbi s messangerima i SMS-ovima. Petnaest Facebookovih inženjera zato je razvilo novu uslugu, koja će uključivati i toliko spominjali email, no neće se zaustaviti na tome.
Komunikacija nove generacije ima tri ključne karakteristike: neprestanu komunikaciju, arhivu svih vrsta poslanih i primljenih poruka na jednom mjestu i social inbox. Social inbox ima zadatak prikupiti poruke i napraviti reda u njima.
Imat će samo tri foldera, Poruke, Ostalo i Smeće, a učestalost komunikacije s određenim ljudima određivat će što će ući među Poruke, a što će biti premješteno u ostala dva foldera.
Sam Zuckerberg je izjavio da novosti koje uvode nisu "ubojica Gmaila", nego jednostavnija, brža i učinkovitija neprekidna komunikacija, slogan koji je bio misao vodilja cijele prezentacije. Trenutni fokus Facebooka je na integraciji maila, SMS-a, instant messaginga i Facebook poruka, a planiraju i uvesti mogućnost razgovora glasom.
Naravno, u cijelu će se priču moći integrirati i drugi servisi poput Gmaila, čime Zuckerberg vraća Googlu šamarčinu zbog zabrane izvoza Gmail kontakata na Facebook uvedene pred par tjedana.
U tjednima koji dolaze Facebook će polako uvoditi sve novotarije, a Hrvatima ostaje nada da ovoga puta neće biti na repu zbivanja, kao što nam je često priuštio Google ...
Novi komentar