« Hi-tech
objavljeno prije 15 godina i 3 mjeseca
društveni božić

Facebook i Twitter za bolji Božićni shopping

Dok recesija još uvijek trese SAD, velike tvrtke na sve načine pokušavaju natjerati Amerikance da zadnje dolare potroše upravo kod njih

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

shopping

,

Facebook

,

YouTube

,

Božić

,

Twitter

,

Starbucks

Američki trgovci ove zime planiraju iskoristiti popularne društvene mreže Facebook, Twitter i YouTube kako bi svoje proizvode lakše pokazali potrošačima i po mogućnosti osvojili veći dio njihovih ograničenih budžeta za shopping, javlja Reuters.

Mnoge trgovine i lanci restorana ili brze hrane kažu da će im te društvene mreže pomoći u direktnoj interakciji s potrošačima, te će tako dobiti izravnu reakciju na sve što rade - od reklama do novih proizvoda.

Tako kompanije sada više troše na društvene mreže kao novi blagdanski marketinški plan.

Pitanje je ipak koliko će potrošači koji koriste Facebook ili Twitter svoju lojalnost nekom brendu time pretvoriti u potrošnju za blagdane.

Kompanije ipak užurbano premještaju dolare s tradicionalnog marketinga na interaktivni marketing i svi vjeruju da će im se isplatiti jer broj korisnika društvenih mreža neprestano se povećava - Facebook ima 300 milijuna korisnika, što je povećanje za 50 milijuna u samo nekoliko mjeseci.

Popularni Starbucks, primjerice, koristi Facebook, Twitter i YouTube kako bi komunicirao s potrošačima. Iz kompanije su najavili da će 1. prosinca donirati 5 centi od pića prodanih u njihovim coffee shopovima povodom Svjetskog dana borbe protiv AIDS-a.

Kako bi nagovorili ljude da taj dan dođu u Starbucks, postavili su to kao 'event' na Facebooku i pozvali fanove da sudjeluju. Već je gotovo milijun ljudi prihvatilo poziv.

01.11.2009. 19:51:47
Novi komentar
nužno
nužno