Facebook i Twitter su magneti za lopove
Društvene mreže potencijalnim lopovima predstavljaju savršen izvor informacija o životima i planovima korisnika.
Ljubitelji Facebooka i Twittera, koji prijatelje redovito obavješćuju o putovanjima i kupnji skupocjenih uređaja, idealna su meta lopova, upozorava britanska osiguravajuća kuća „Legal & Genera".
Studija provedena među 2092 korisnika najpopularnijih društvenih mreža pokazuje da 38% ispitanika u statuse upisuje detaljne informacije o predstojećim godišnjim odmorima, dok ih 38% najavljuje planove za izlete preko vikenda. Posebno neopreznu skupinu čine mladi od 16 do 24 godina.
Zahtjeve za prijateljstva od potpunih ne znanaca pritom prihvaća 13% korisnika Facebooka. Kod Twittera ta brojka iznosi vrtoglavih 92% što upućuje na veliku naivnost korisnika.
„Radi se zapravo o tzv. kupnji putem interneta za lopove. Oni putem statusa korisnika društvenih mreža dobivaju vrijedne informacije o njihovim planovima pa se još samo moraju prošetati po njihovim kućama dok oni uživaju na godišnjim odmorima", izjavio je nekadašnji profesionalni lopov Michael Fraser, koji je svojim iskustvom pomogao u provođenju studije.
Korisnici Facebooka i Twittera se od online-lopova mogu zaštititi na način da za prijatelje prihvaćaju isključivo osobe koje poznaju te da nekoliko puta promisle prije nego što svoje planove objave na internetu.
Novi komentar