« Lifestyle GASTRO
objavljeno prije 5 godina i 7 mjeseci
ZABAVNO

Evo kako George Clooney započinje dan

Zvijezda Nespresso reklame „Potraga“ otkriva detalje iz svakodnevnog života

Kad George odluči popiti kavicu...
Kad George odluči popiti kavicu... (Nescaffe)
Više o

George Clooney

,

Nespresso

Bez obzira radi li se o holivudskoj zvijezdi ili običnim smrtnicima, roditelji male djece na isti način započinju dan - uz šalicu omiljene kave i mijenjanje pelena.

Potvrđuje to i George Clooney, zvijezda najnovijeg Nespresso filma pod nazivom „Potraga" koji se emitira na više od 30 svjetskih tržišta.

„Potraga" redatelja Granta Heslova, predstavlja želju za izvrsnošću. To je ono što ujedinjuje Nespresso; instrumentalni ljudi u lancu vrijednosti kave; George Clooney i ljubitelji Nespresso kave. Upravo je ta predanost inspirirala kampanju.

"Potraga" je ta želja za izvrsnošću i spremnost na sve kako bi se osigurala najviša kvaliteta, održiva kava. Ovo je prva kampanja koja je pokazala neke od ključnih ljudi koji Nespresso čine izvanrednom kavom u svim fazama Nespresso procesa - od onih koji uzgajaju kavu ili testiraju kvalitetu do onih koji dijele svoju stručnost u buticima. Kampanja ima za cilj istaknuti ovaj poticaj, a Georgeova uloga to oživljava kroz potragu za visokokvalitetnom kavom, prikladnom za kraljicu i njezino kraljevstvo.

Markantni Clooney u kampanji je stao uz bok Natalie Dormer, a u pauzama snimanja otkrio je kako se nosi s izazovima roditeljstva i koliko je Nespresso kava važan dio njegove svakodnevice.

Kako je živjeti u Engleskoj?

George Clooney: Volim sve u vezi života u Engleskoj, osim vremena. Sviđaju mi se ljudi. Sviđa mi se gdje živim. Sviđaju mi se svi susjedi, ali čovječe prošlo je 6 mjeseci otkad sam vidio sunce.

Kako izgleda tipično jutro u obitelji Clooney?

George Clooney: Probudim se pa mijenjam djeci pelene. Zapravo, oni promjene moje pelene, a ja onda pripremim kavu za ženu i mene - započnemo dan sa Nespressom ujutro. Nakon toga slijedi puno zabave u pidžamama sa djecom. Poslije zapravo i odemo na posao, zato što sada moram plaćati za svu djecu koju imam. Skupa su, znate, trebaju bočice i još svakakve stvari. Kako sam čuo, kad-tad moraju i u školu. Ja nisam išao i ispao sam dobar.

Koje je vaše mišljenje o recikliranju?

George Clooney: U posljednje je vrijeme bilo mnogo rasprava o otpadu i recikliranju, i to s dobrim razlogom. Znate, s Nespressom radim već skoro 15 godina, a ono što sam oduvijek volio je da su stvarno bili svjesni recikliranja, ali i mnogo drugih stvari. Oni obraćaju pozornost na poljoprivrednike. Znaš, odrastao sam na farmi za rezanje duhana i nismo imali planove za umirovljenje, a oni i na to obraćaju pozornost. Recikliranje je uvijek bio važan dio svega ovoga i doista su učinili što je moguće lakšim i prikladnijim da bi mogli reciklirati, a ja im aplaudiram. Jako sam sretan i vrlo ponosan što radim za tvrtku.

Možete li mi pričati o radu sa farmerima diljem svijeta?

George Clooney: Pa, ima mnogo toga što rade. Dio toga pomaže da se poljoprivrednici obuče da koriste stabla koja prave sjenu kako bi mogli koristiti manje vode. Postoji sjajna verzija o tome kako sama poljoprivredna gospodarstva učiniti održivima na način da mogu proizvesti bolji usjev i biti u stanju kontinuirano ga proizvoditi iz godine u godinu, te zaraditi više novca za sebe, za poljoprivrednike, što stvara ekološku strukturu za ove obitelji, i ona postaje sve veća, veća i veća. Većina mjesta, gotovo sva mjesta na kojima se uzgaja kava stvorila su područja mira, što je prilično važan dio. Vidjet ćete ga sada u Kolumbiji, ali vidjet ćete ga širom svijeta. I, dakle, jedan od velikih dragulja koji oni čine jest u osnovi pomoć poljoprivrednicima u održivosti, sa sposobnošću da ... Znate, opet, samo je ideja rada na mirovinskim planovima za poljoprivrednike nevjerojatna, jer to nitko ne čini.

Zašto bi ljudi trebali izabrati Nespresso?

George Clooney: Zašto bi svijet trebao odabrati Nespresso? Ljudi danas obraćaju više pozornosti na okoliš i održivost nego što je moja generacija to činila, ali još uvijek morate imati dobar proizvod, znate? Jer inače je teško prodati nekome. Još uvijek moraš stvarno voljeti ono što piješ. I tako, stvarnost je da je to zaista odličan proizvod, a to je bitno. Mislim da je to najvažniji dio. Znaš, možeš učiniti mnogo dobrih stvari, ali moraš, prije svega, izdavati dobar proizvod.

Reklamna kampanja zove se „Potraga". Zašto se zove „Potraga"?

George Clooney: Zove se "Potraga" jer smo mislili da će to biti smiješno ime za film. Znaš, zabavno je to što uvijek stvaram neku vrstu nereda na putu, i ovaj... To je smiješno, što postajem stariji to me više čine najglupljom osobom u sobi, ali ovaj put sam u potrazi za kavom. Napustio sam srednjovjekovna vremena i otišao u New York pronaći kavu, a moj omiljeni dio je kad dovedem kraljicu i sve ostale natrag sa mnom da uzmem još kave, i tamo dolazi Natalie, koja je tako divna.

17.05.2019. 12:01:00
Novi komentar
nužno
nužno