« Hi-tech
objavljeno prije 5 godina i 10 mjeseci
POSLOVANJE

Drugo mjesto na tržištu AMOLED ekrana više ne zauzima LG

Tvrtka planira u bliskoj budućnosti uložiti 6,85 milijuna USD u otvaranje i treće tvornice za proizvodnju AMOLED panela

Konkurencija je sve žešća
Konkurencija je sve žešća (BOE)
Više o

LG

,

BOE Technology

,

AMOLED

Kineski proizvođač ekrana BOE Technology upravo je pretekao LG i prekinuo monopol korejskih tvrtki na tržištu AMOLED ekrana.

Tijekom godina kineska tvrtka BOE Technology, izgradila je reputaciju svojih LCDa pomoću ekskluzivne Advanced Super Dimension Switch (ADSDS) tehnologije.

U međuvremenu proširili su poslovanje dvjema novim proizvodnim linijama za AMOLED ekrane i postali dobavljači mnogobrojnim brendovima, među kojima je Huawei. Prema najnovijim statističkim podacima zasjeli su na drugo mjesto na globalnoj ljestvici među proizvođačima AMOLED ekrana, a koje je inače bilo godinama rezervirano za LG.

Tvrtka planira u bliskoj budućnosti uložiti 6,85 milijuna USD u otvaranje i treće tvornice za proizvodnju AMOLED panela. Jedan od razloga je želja povećati jaz od tvrtke LG i pokušati se što više približili Samsungu. Drugi razlog je sve veća potražnja za AMOLED ekranima.

Ali, analitičari naglašavaju da je to vrlo ambiciozan plan zbog visokih proizvodnih troškova. Na primjer, proizvodni troškovi za AMOLED zaslon u Huawei Mate 20 iznose oko 80 USD, dok Samsung za isti takvi zaslon ima trošak 60 USD.

Da malo pojasnimo. Ovi proizvodni troškovi ne odnose se samo na trošak direktnog materijala, rada itd, već na uspješnost proizvedenih ekrana. BOE Technology je u trećem tromjesečju 2018. imao samo 10 % uspješno proizvedenih AMOLED ekrana dijagonale 6,39 inča. To znači da je svaki deseti bio spreman za ugradnju.

Međutim, tehnološki naredaju pa su tako u četvrtom tromjesečju podigli uspješnost proizvedenih ekrana na 30 %. Do kraja 2019. očekuje se smanjenje stope neupotrebljivih ekrana na 50 %.

Piše: Sanja Ledinek
03.02.2019. 09:45:00
Novi komentar
nužno
nužno