« Zagreb
objavljeno prije 14 godina i 10 mjeseci
PROIZVODI HRVATSKOG SELA:

Dogodine i Bandić izlaže svoje kobase i špek

POGLEDAJTE VIDEO - Gradonačelnik je u Boćarskom domu otvorio 9. sajam Proizvodi hrvatskog sela na kojem sudjeluje 360 izlagača

(Vjekoslav Skledar/Cropix/Infopunkt)
Više o

proizvodi hrvatskog sela

,

Milan Bandić

U zagrebačkom Boćarskom domu danas je otvorena 9. sajamska priredba Proizvodi hrvatskog sela, na kojoj se predstavlja 360 izlagača iz svih krajeva Hrvatske. Sajam se održava u organizaciji Grada Zagreba i Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo te tvrtke Agrarno savjetovanje.

Damir Kovačić iz tvrtke Agrarno savjetovanje istaknuo je kako se ove godine na sajmu predstavlja rekordan broj izlagača, njih 360, te kako je glavni cilj ove manifestacije promocija i prodaja proizvoda hrvatskog sela te opskrba potrošača s kvalitetnim poljoprivrednim proizvodima.

Sajam Proizvodi hrvatskog sela otvorio je zagrebački gradonačelnik Milan Bandić koji je najavio kako će iduće godine i on biti jedan od izlagača, ali prije toga mora svoje proizvode (med, špek, kobasice) upisati u registar. Na desetom sajmu i moji će proizvodi krasiti Boćarski dom, kazao je Bandić.

Jedan od izlagača na devetoj sajamskoj priredbi je i Antun Penezić iz Zagreba, jedini aktivni češljar u Hrvatskoj. Svaki njegov predmet je unikat, proizvode izrađuje od roževine (rogovi istarskog vola), češljevi su od prirodnih materijala, zdravi su jer ne iritiraju korijen kose, a potiču i cirkulaciju. Penezić ističe kako se našao i u katalogu Europske unije koji predstavlja stare zanate.

Organizatori Proizvoda hrvatskog sela očekuju da će sajam, koji traje do nedjelje, posjetiti 15 tisuća posjetitelja. Do sada je na Proizvodima hrvatskog sela izlagalo oko 1.500 proizvođača iz svih krajeva Hrvatske, a posjetilo ga je više od 30 tisuća potrošača.

Manifestacija je pomogla buđenju zanimanja domaćeg tržišta za seljačke proizvode, a proizvođače većeg broja proizvoda, posebice prerađevina, ohrabrila i potakla da povećaju proizvodnju i legaliziraju ponudu.

Organizatori sajma su nakon otvaranja predstavniku Caritasa uručili proizvode kupljene na sajmu, a namjenjene nezbrinutoj djeci. Grad je za to izdvojio pet tisuća kuna, a isto toliko i tvrtka Agrarno savjetovanje.

U sklopu sajma, Hrvatski Caritas predstavio je kampanju Nula siromaštva (Zero Poverty) kojom osmišljavaju brojni projekti tijekom 2010. godine - Europske godine borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti. (hina/metro-portal)

26.03.2010. 16:19:33
Novi komentar
nužno
nužno