Dijelimo isti svijet, zašto ne bismo i dobar vid?
Essilor kao vodeći svjetski proizvođač optičkih rješenja je zajedno s partnerima projekta obilježio ovogodišnji Svjetski dan vida nacionalnom dobrotvornom akcijom
Obilježavajući Svjetski dan vida posebno želimo naglasiti jaku vezu između brige o vidu za sve i u svim prilikama.
Problemi s vidom mogu se javiti bilo kada i bilo kome, bez obzira na godine, prilike i socijalni status. Dotiču se svih socijalnih slojeva, a najveći broj pronalazimo u onim najugroženijim skupinama društva te u nerazvijenim krajevima svijeta. Dobar vid je jedan od preduvjeta za kvalitetan život.
U nastojanju da podignemo svijest o potrebi za dobrim vidom i pomognemo osobama koje nemaju dostupnu kvalitetnu korekciju vida, Essilor kao vodeći svjetski proizvođač optičkih rješenja je zajedno s partnerima projekta obilježio ovogodišnji Svjetski dan vida nacionalnom dobrotvornom akcijom - donacije kompletnog rješenja za korekciju vida socijalno ugroženim.
Essilor Hrvatska zajedno s L'Occitaneom Hrvatska i L'Occitane Zakladom donirali su dioptrijske naočale za 100 nosioca. Svaki korisnik napravio je detaljnu provjeru oštrine vida na studiju optometrije Veleučilišta Velika Gorica, dok su učenici Tehničke škole Ruđer Bošković, smjer Tehničar za očnu optiku, proveli ugradnju naočalnih leća u okvire. Akciju je podržala i humanitarna zaklada Lions koja se angažirala oko pronalaska korisnika donacije u organizaciji Green and more.
Dobar vid svima
Spremnost da brigu o vidu učini dostupnom svima, jedna je od Essilorovih društvenih obveza. Čak 2,5 milijarde ljudi u svijetu nema pristup kvalitetnoj korekciji vida. Zato je iznimno važno omogućiti što većem broju ljudi da vide bolje kako bi živjeli kvalitetnije.
„Dobar vid je izuzetno važan za kvalitetu našeg života. Omogućava nam da učimo, radimo, komuniciramo s okolinom i iskoristimo svoje potencijale. Essilorova misija je učiniti dobar vid pristupačan svima. Suvremeni život donosi brojne izazove koji su vezani uz naš vid, stoga su inovativnost i proizvodi koji pomažu ljudima u brizi za očuvanje jednog od najvažnijih osjetila temelj našeg poslovanja. Ako dijelimo isti svijet, zašto ne bismo i dobar vid", izjavila je Nives Šeremet direktorica Essilor Adria.
Poboljšavajući vid poboljšavamo ljudske živote
Poboljšavajući vid poboljšavamo ljudske živote - slogan je i globalna misija Essilor grupe koju lokalno primjenjuje i Essilor Hrvatska. Tijekom cijele godine, s posebnim naglaskom na listopad, kada se drugi četvrtak u mjesecu obilježava Svjetski dan vida, Essilor aktivno radi na osvješćivanju prevencije o važnosti dobrog vida, ali i pomaže s najboljim rješenjima za korekciju vida.
Organizator je brojnih akcija besplatnih provjera vida samostalno i s različitim partnerima, kao što su Knjižnice grada Zagreba i L'Occitane, sudjelovanje u Nacionalnom projektu sigurnosti na cestama u preventivnoj akciji "Dobar vid za sigurnost u prometu" i uvijek uz podršku studenata optometrije Veleučilišta Velika Gorica. Ovo su samo neki od projekata kojima se nastoji osvijestiti javnost o važnosti osjetila vida jer je loš vid jedan od najbrojnijih zdravstvenih problema današnjice.
Essilor je izuzetno ponosan na ovu akciju donacija socijalno ugroženima i partnerstvo s renomiranim francuskim proizvođačem prirodne kozmetike L'Occitane, koji prepoznaje važnost svih osjetila s naglaskom na očuvanje vida. Osim što su još 1997. na ambalaži dodali Brailleovo pismo, 2000. kreću s potporama projekata oftalmološke skrbi za siromašne. Svake godine L'Occitane lansira barem jedan dobrotvorni proizvod čiji je prihod od prodaje namijenjen borbi protiv sljepoće te zaklada L'Occitane surađuje s nevladinim organizacijama u svijetu kako bi smanjila broj slučajeva slabovidnosti i sljepoće.
Važnost očuvanja vida ističe i Lions klub koji na globalnom i lokalnom nivou najveći broj prikupljenih donacija koristi za prevenciju i očuvanje vida, što su usvojili kao najvažniji cilj nakon znakovitog govora Hellen Keller na Međunarodnoj konvenciji Lionsa na kojoj im je 1925. .godine uputila izazov da postanu "Vitezovi slijepih", što je kasnije postao i slogan za Lions projekte širom svijeta. U nesebičnoj misiji pomaganja potrebitima u Hrvatskoj u ovom projektu, ali i generalno, aktivno djeluje LIONS KLUB „LENUCI" te prema sloganu „Svjetlost je svjesnost" ovom akcijom ostvaruje plemenitu namjeru da pomogne hrvatskim građanima u socijalno nepovoljnom položaju u očuvanju vida.
„Drago mi je da se ovakvim akcijama educira javnost i podiže svijest o značaju dobrog vida. Hvala organizatorima koji su me pozivavli da podržim ovu humanitarnu akciju, a današnji Svjetski dan vida sam iskoristila da i sama provjerim svoj vid. Pregled je jednostavan i koristan. Preporučujem svima da ga rade jedanput godišnje.", izjavila je glumica i pjevačica Manuela Svorcan.
Možda niste znali
-
1/3 svjetske populacije ne vidi svijet jasno
-
7,4 milijarde ljudi trebaju zaštititi svoj vid
-
4,6 milijarde ljudi trebaju korekciju vida
-
2,5 milijarde ljudi nema korigiran vid
-
6 milijardi ljudi ne štite svoje oči od štetnih UV zraka i plavog svjetla
Novi komentar