« Svijet
objavljeno prije 14 godina i 2 mjeseca
NOVI UDARAC TOYOTI

Consumer Reports upozorio da se ne kupuje lexus GX 460

Toyota je priopćila kako je zabrinuta tim izvješćem te da će njezini inženjeri pokušati ponoviti testove časopisa kako bi utvrdili daljnje korake

Više o

SAD

,

Toyota

,

upozorenje

,

consumer reports

Američki časopis Consumer Reports (Izvješća za potrošače), čije stroge ocjene raznih proizvoda, uključivo i automobile, služe kao orijentir kupcima, dao je rijetko upozorenje "Ne kupovati" za Toyotin luksuzni terenac "lexus GX" 460 zbog opasnosti od prevrtanja, utvrđene tijekom rutinskih testova.

U najnovijem udarcu Toyotinu ugledu časopis navodi da se tijekom ispitivanja vozila, pri naglu skretanju, stražnji dio toliko zanosio da se vozilo otklizavalo bočno prije nego se uključio mehanizam za kontrolu stabilnosti, prenosi u utorak AP.

Consumer Reports je zaključio da pri stvarnoj vožnji takav scenarij može uzrokovati prevrtanje vozila i zbog toga je časopis za "lexus GX" 460 dao upozorenje "Ne kupuj: sigurnosni rizik", dok se nedostatak ne ukloni.

"U stvarnoj situaciji, kad se to dogodi, automobil može udariti u rubnjak ceste i prevrnuti se", naveo je Gabriel Shenhar, inženjer za testiranje vozila Consumer Reportsa, jedan od četiriju ispitivača koji su iskusili taj problem.

Consumer Reports navodi kako je posljednje vozilo koje je dobilo takvu upozorenje bio "mitsubishi montero limited" 2001. Među 95 terenaca koji je časopis ocijenio ni jedan drugi ne otklizava koliko "lexus GX" 460.

Toyota je istaknula kako je njihov model 2010. ispunio ili nadmašio sve zahtjeve na testiranju kod saveznih vlasti. "Lexus GX" 460 u SAD-u se prodaje po cijeni od oko 52.000 dolara (278.200 kn), a od studenoga je prodano samo 5000 komada. Lexus u Hrvatskoj nema u ponudi model GX 460.

Negativno upozorenje za luksuzni terenac sa sedam sjedala još je jedan udarac za Toyotin poljuljan ugled nakon povlačenja više milijuna vozila u SAD-u i svijetu zbog problema s papučicom gasa i nekontroliranim ubrzavanjem.

Loše vijesti o Toyoti i dalje su aktualne u američkim medijima, pa se gotovo svaki dan pojave neka otkrića o zataškavanju problema sa sigurnosti vozila. Ta negativna kampanja daje "vjetar u leđa" posrnulim američkim autoproizvođačima.

Osim s otklanjanjem kvarova Toyota je u SAD reagirala i spuštanjem kamata na zajmove na nulu za većinu modela, što su brzo slijedili i ostali autoproizvođači. Rezultat je povećanje prodaje automobila u ožujku za oko 40 posto, uključivo i Toyotu. (hina/metro-portal)

13.04.2010. 20:15:30
Novi komentar
nužno
nužno