Brije li i vaš dragi na satove i jurilice?
Rezultati su potvrdili da će muškarci s povišenim razinama testosterona češće kupovati luksuzne dodatke poput satova i automobila
Stereotip muškarca često je onaj da su opsjednuti automobilma i novcem. Nije cijeli muški rod takav, ali doista postoje pojedinci koji gledaju sve upravo kroz prizmu ta dva elementa.
Sada smo napokon otkrili od kuda im ta opsesija zahvaljujući istraživanju provedenom na Sveučilištu u Pennsylvaniji. Rezultati su potvrdili da će muškarci s povišenim razinama testosterona češće kupovati luksuzne dodatke poput satova i automobila.
Studija je otkrila da je odabir skupocjenih brendova nasuprot jeftinijih zapravo fokusiran na biološku nadmoć, a ne na kvalitetu proizvoda.
Profesori marketinga proučavali su ovaj fenomen na 243 muškaraca u starosnoj dobi od 18. do 55. godine, a ovo je jedna od najvećih studija koja povezuje testosteron i isticanje društvenog statusa.
Svakom se ispitaniku dao losion za tijelo s kojim se morao namazati. Jedna je grupa ljudi dobila gel s testosteronom, a drugi placebo verziju. Muškarcima su se zatim pokazivali različiti logotipovi luksuznih brendova i onih jefitnih.
Ispitanici koji su koristili gel s testosteronom pokazivali su sklonost skupljim opcijama.
U drugom su eksperimentu dobili raznovrsne opise proizvoda, a za neke je bilo rečeno da naglašavaju društveni status i nadmoć. Grupa koja je koristila testosteron više je preferirala proizvode koji bi trebali iskazati nadmoć.
Istraživanje bi najviše koristi moglo donijeti marketinškoj industriji, budući da su razine testosterona povišene na događajima poput sportskih utakmica.
Novi komentar