« Hi-tech
objavljeno prije 13 godina i 6 mjeseci
GOOGLE OPASNO PRIJETI

5 stvari koje ima Google+, a Facebook nema

20 milijuna korisnika u tri tjedna fenomenalna je brojka, ali Google+ zna da ukoliko želi prestići Facebook, treba korisnicima ponuditi zanimljive i nove stvari koje Facebook nema

Borba internetskih divova se zahuktava
Borba internetskih divova se zahuktava (VidiPortal)
Više o

Facebook

,

Google Plus

Google više niti najmanje ne skriva ambiciju da preotme tron najposjećenije društvene mreže koji već godinama ljubomorno drži Facebook.

Iako je pokrenut prije nepuna 3 tjedna, Google+ prošli je tjedan premašio 10 milijuna korisnika, a tvrtka će vjerojatno ovaj tjedan objaviti kako se taj broj udvostručio. Ono što posebno može zabrinjavati konkurenciju jest činjenica da Google još uvijek nije potpuno otvorio svoj servis za nove korisnike, zbog toga što žele izbjeći preopterećenost sustava.

S druge strane, teško je reći hoće li to biti dovoljno da se pobijedi društvena mreža koja trenutno ima više od 750 milijuna korisnika te vrijednost veću od 100 milijardi dolara.

Huffington Post donosi listu pet novotarija koje predstavlja Google+, a koji ga razlikuju od Facebooka.

1) Hangouts - Video chat sa grupom ljudi

Jedan od ključnih elemenata koji će razlikovati Google+ od Facebooka jest „Hangouts", servis koji omogućuje korisnicima da se uključe u video chat sa grupom ljudi. Korisnici će moći ulaziti u video chatove drugih ljudi ili pokrenuti svoje, a za vrijeme „hangoutanja" moći će razmjenjivati poruke, zajednički gledati YouTube i još mnoge druge stvari.

Iako je Facebook nedavno na velika zvona predstavio video pozive u suradnji sa Skypeom, još uvijek ne postoji mogućnost da preko ove stranice imate besplatne grupne video pozive, budući da ih Skype naplaćuje. Časopis PC World pozdravio je ovaj Google-ov alat te smatra kako bi upravo ovo mogla biti stvar koja će pomoći Googlu+ da postane najpopularnija mreža na svijetu.

2) Sparks - Sve vijesti na jednom mjestu

Za razliku od običnih news readera, Sparks će korisnicima nuditi mogućnost da na jednu stranicu postave različite feedove raznovrsnog sadržaja. Prema interesima koje postave u svom Google+ profilu, Sparks će automatski korisnicima prikazivati vijesti koje bi ga mogle zanimati.

Nakon što korisnik klikne na neku općenitu temu, recimo „nogomet" ili „moda", Sparks će prikazati sve vijesti, slike i filmove koje pronađe na Internetu, a tiču se izabrane teme.

3) Tajni društveni krugovi

Kako smo već pisali, jedna od bitnih razlika između ova dva servisa jest i u tome što na Google+ prijatelje „slažete" u društvene krugove, odnosno Circles. Kada jednom stavite prijatelja ili poznanika u neki društveni krug, nitko drugi neće moći vidjeti kako ste ga grupirali. Drugi Google+ korisnici moći će vidjeti koga ste stavili u svoje krugove, kao i tko je sve vas stavio u svoj krug, ali neće pokazati kako ste krugove nazvali niti tko je još u njima.

4) Provjerite što govore ljudi koje ne poznajete

Na Facebook feedu vidite isključivo postove i status novosti ljudi koje imate na listi prijatelja. S druge strane, Google+ vam omogućuje da vidite novosti i poruke ljudi s kojima niste prijatelji, odnosno ljude još uvijek ne pratite, ali oni prate vas. Na tabu „Incoming" možete pogledati poruke drugih Google+ korisnika koji su vas stavili u svoje krugove, ali vi (još uvijek) niste.

S druge strane, Facebook Chat od vas traži da budete prijatelj s nekime prije nego što možete chatati. Google Hangouts vam omogućuje da pričate s neznancima, ukoliko to baš želite, i to sa nekoliko nepoznatih ljudi istovremeno.

5) Povezanost sa tražilicom Google i Gmailom

Jedan od razloga Facebookovog uspjeha jest i činjenica da danas svaka iole respektabilnija stranica ispod svog sadržaja, poput videa, vijesti ili slika ima i Facebook gumb, čime Facebook omogućuje svoju sveprisutnost u web prostoru.

Google+ odlučio se na drugačiju taktiku te potpunu integraciju svoje nove mreže sa već postojećim servisima, koje dnevno posjećuju stotine milijuna ljudi. Na ovaj način omogućuje se iznimno jednostavno i lako korištenje nove društvene mreže ljudima koji pretražuju Internet, pišu e-mailove, kupuju online, pregledavaju slike ili gledaju karte svijeta. Na kraju krajeva, ukoliko vas već posjećuje toliki broj ljudi svaki dan, bili biste ludi da to ne iskoristite.

18.07.2011. 18:34:00
Novi komentar
nužno
nužno