« Hrvatska
objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci
BRAVO

Zvijezdino ulje već treću godinu brend broj 1 u Hrvatskoj

Suncokretovo ulje jedno je od najčešće korištenih ulja u svakodnevnoj pripremi hrane, a u Zvijezdi se već desetljećima proizvodi postupkom rafinacije suncokretovog ulja

Broj 1 bez greške...
Broj 1 bez greške... (Arhiva)
Više o

Zvijezda ulje

,

suncokret

Neizostavni proizvod svakog kućanstva je ulje, a domaći potrošači slažu se kako je najsnažniji brend u Hrvatskoj Zvijezda suncokretovo ulje.

Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa BRANDpuls* koje je u 1. valu 2020. obuhvatilo 1.363 brendova u 69 kategorija u kojem je Zvijezda suncokretovo ulje treću godinu za redom proglašeno brendom broj 1 u Hrvatskoj.

Suncokretovo ulje jedno je od najčešće korištenih ulja u svakodnevnoj pripremi hrane, a u Zvijezdi se već desetljećima proizvodi postupkom rafinacije suncokretovog ulja, dobivenog iz najkvalitetnijeg sjemena suncokreta. Praktično je jer se, zbog svoje visoke točke dimljenja, može koristiti i za pečenje, kuhanje kao i prženje, a odlikuje se i visokim udjelom vitamina E.

-  Zvijezda suncokretovo ulje naš je najprodavaniji i najprepoznatljiviji proizvod koji je opet proglašen prvim izborom potrošača. Nalazi se u gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju brenda broj 1, pogotovo u ovom izazovnom razdoblju u kojem su naši djelatnici pokazali još veći angažman i odgovornost kako bi osigurali opskrbu stanovništva ovom strateški važnom namirnicom, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.

Osim ulja, u top 15 brendova nalazi se i Zvijezda delikates majoneza i to na 4. mjestu, Stolni margarini su brand broj 6, Zvijezda ketchup je na 9. mjestu, dok je namaz Margo  11. brend u Hrvatskoj.

Istraživanje pokazuje snagu brenda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDScore"  koji omogućava usporedbu različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brendu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije brenda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.

16.07.2020. 14:22:00
Novi komentar
nužno
nužno