« Život
objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca
EH, DA ...

Želimo li biti uvijek dostupni ili ne?

Skoro polovica online populacije u svijetu slaže se sa tvrdnjom: „Važno mi je uvijek biti dostupan/na, gdje god se nalazio/la“.

Morate li uvijek biti dostupni?
Morate li uvijek biti dostupni? (Arhiva)
Više o

posao

,

e-mail

,

smartphone

,

dostupnost

Smartphone je čudesna spravica koja nam omogućava stalnu vezu sa svijetom, no jednako tako nas čini i stalno dostupnima - kako prijateljima i obitelji, tako i kolegama s posla. Koliko je stalna dostupnost postala važna u svijetu?

Globalno gledajući, Rusija, Kina, Meksiko i Turska pokazuju najveći stupanj slaganja sa ovom tvrdnjom. U ovim zemljama preko polovice populacije smatra važnim biti uvijek dostupan.

Neprestana dostupnost najmanje je važna stanovnicima razvijenijih zemalja poput Njemačke, Švedske, Japana i Nizozemske. Samo 16% do 22% populacije ovih zemalja je važno da su cijelo vrijeme dostupni. U Njemačkoj je čak dvostruko više onih (34%) koji se ne slažu sa ovom tvrdnjom u odnosu na one (16%) koji se s njom slažu.

A gdje smo mi?

Hrvatska je po stavovima svoje online populacije nešto niža od svjetskog prosjeka po procjeni važnosti svoje dostupnosti: 38% smatra da je važno biti neprestano dostupan, dok se 18% ne slaže sa ovom tvrdnjom.

Ženama je nešto važnije biti non stop dostupan (41%), u odnosu na muškarce (34%).

Najmlađima (do 29 godina) i najstarijima (60+) je važnije biti dostupan od onih srednje dobi, vjerojatno iz različitih razloga: najmlađima je vjerojatno razlog socijalna komponenta, dok je najstarijima to jedan vid sigurnosti.

Regionalno gledajući, u Zagrebu i okolici postoji najmanji interes prema mogućnosti stalne dostupnosti - svega 28%.

06.09.2016. 18:13:00
Novi komentar
nužno
nužno