Zašto u trgovinama uvijek potrošimo previše
Mirisi i gužva tjeraju nas na veću potrošnju, pokazao je cijeli niz istraživanja koja trgovci jako dobro znaju i pokušavaju nam prodati sve moguće trikove kako bi nam ispraznili džepove
![Kad zamiriši cimet ... Kad zamiriši cimet ...](http://metro-portal.hr/img/repository/2010/06/medium/shutterstock_shopping__eb8.jpg)
Kako natjerati kupce da potroše što više novaca, pitaju se svi trgovci koji koriste brojne trikove ne bi li nas natjerali da u trgovinama ostavimo sve što imamo.
Mirisi su vrlo važni za potrošnju, pokazalo je istraživanje provedeno na nekoliko američkih sveučilišta, a najbolje će vam novac iz džepa izbiti miris cimeta i slični, topliji mirisi. Naime, on stvara ugođaj toplijeg prostora s više ljudi što nas potiče da se osjetimo moćno i važno, pa se lakše odlučujemo na kupovinu.
>> Skriveni trikovi kojima trgovci vama manipuliraju >>
Što nam se čini da je veća gužva, to se više nesvjesno želimo izboriti za svoj prostor među drugim ljudima i više kupujemo, pa su zato i prostori među policama sve manji.
Na kupnju nas više potiču i okrugle cijene poput, primjerice "50" koje su nam draže od preciznih cijena tipa "49.68", a takve ćemo stvari puno više kupovati osobama koje su nam drage - ovaj je fenomen potvrdilo pet neovisnih, različitih istraživanja.
>> Pet trikova kojima vas trgovci navode da više potrošite >>
Boje su također moćno oružje utjecaja na ponašanje potrošača, pa su tako šarene reklame bitno učinkovitije od crno bijelih
Sve u svemu, najbolje bi bilo u trgovine ulaziti zatvorenih ušiju, punog nosa i s klapnama za oči poput konja ...
Novi komentar