« Život
objavljeno prije 9 godina i 4 mjeseca
TRIKOVI

Zašto u trgovinama uvijek potrošimo previše

Mirisi i gužva tjeraju nas na veću potrošnju, pokazao je cijeli niz istraživanja koja trgovci jako dobro znaju i pokušavaju nam prodati sve moguće trikove kako bi nam ispraznili džepove

Kad zamiriši cimet ...
Kad zamiriši cimet ... (Arhiva)
Više o

trgovci

,

varanje potrošača

,

trikovi

,

trgovine

,

veća potrošnja

,

miris cimeta

Kako natjerati kupce da potroše što više novaca, pitaju se svi trgovci koji koriste brojne trikove ne bi li nas natjerali da u trgovinama ostavimo sve što imamo. 

Mirisi su vrlo važni za potrošnju, pokazalo je istraživanje provedeno na nekoliko američkih sveučilišta, a najbolje će vam novac iz džepa izbiti miris cimeta i slični, topliji mirisi. Naime, on stvara ugođaj toplijeg prostora s više ljudi što nas potiče da se osjetimo moćno i važno, pa se lakše odlučujemo na kupovinu.

>> Skriveni trikovi kojima trgovci vama manipuliraju >>

Što nam se čini da je veća gužva, to se više nesvjesno želimo izboriti za svoj prostor među drugim ljudima i više kupujemo, pa su zato i prostori među policama sve manji.

Na kupnju nas više potiču i okrugle cijene poput, primjerice "50" koje su nam draže od preciznih cijena tipa "49.68", a takve ćemo stvari puno više kupovati osobama koje su nam drage - ovaj je fenomen potvrdilo pet neovisnih, različitih istraživanja.

>> Pet trikova kojima vas trgovci navode da više potrošite >>

Boje su također moćno oružje utjecaja na ponašanje potrošača, pa su tako šarene reklame bitno učinkovitije od crno bijelih

Sve u svemu, najbolje bi bilo u trgovine ulaziti zatvorenih ušiju, punog nosa i s klapnama za oči poput konja ...

>> Kako nam trgovci pokušavaju oteti lovu >>

01.02.2015. 09:36:00
Novi komentar
nužno
nužno