Zašto nas maltretiraju božićnim pjesmama u shopping centrima?
Takav ambijent motivira nas da ostanemo duže u trgovinama, a zato ćemo najvjerojatnije kupiti i mnoge sitnice koje nam nisu trebale
![Samo da izvuku više love... Samo da izvuku više love...](http://metro-portal.hr/img/repository/2010/12/medium/bozic3_da.jpg)
Božićno doba je tu, a s njim su stigle i božićne pjesme koje jednostavno ne možemo izbjeći - osim što ih puštaju na svim radio stanicama, trešte i u svakom shopping centru - i to s dobrim razlogom, barem ako pitamo vlasnike trgovina.
Naime, blagdanski period najbolje je vrijeme za iskorištavanje glazbe u svojoj marketinškoj strategiji. Božićne pjesme idealan su način da nas podsvjesno motiviraju da potrošimo više novca.
Podsjećaju nas na obavezu darivanja odnosno na božićne obveze povezivanja s drugima. Studija sa sveučilišta u Washingtonu otkrila je da kupci troše značajno veće iznose novca kada su izloženi božićnim pjesama.
Takav ambijent motivira nas da ostanemo duže u trgovinama, a zato ćemo najvjerojatnije kupiti i mnoge sitnice koje nam nisu trebale. Isti utjecaj na kupce ima i izlaganje mirisu bora i cimeta.
Sljedeći put kada ćete ići u božićni shopping naoružajte racionalnim razmišljanjem, kupite što trebate i - trk na pakiranje poklona kod kuće.
Novi komentar