« Zagreb
objavljeno prije 17 godina i 1 mjesec
KAMATE NA RAČUNE?

Zašto kasni dostava računa?

Kašnjenje računa komunalnih usluga počelo otkako je dostavu preuzeo City Express

Nemoguće je utvrditi razlog jer nigdje ne postoji datum isporuke
Nemoguće je utvrditi razlog jer nigdje ne postoji datum isporuke
Više o

kašnjenje komunalnih računa

,

tomislav lončar

Nekoliko tisuća ogorčenih građana iz različitih dijelova Zagreba još nije za prošli mjesec dobilo račune za odvoz smeća, komunalnu naknadu i pričuvu zbog čega će Čistoći i GSKG-u morati platiti godišnju zateznu kamatu od 13,99 posto.

Kašnjenje, koje je počelo u proljeće prošle godine kada su posao dostave računa natječajem dobili kuriri City Expressa i tako zamijenili uobičajene poštare, eskaliralo je prošli tjedan kada je samo Čistoća primila više tisuća telefonskih poziva i e-mailova u kojima su uzrujani građani upozorili da je prošao rok dospijeća, a računima ni traga. Nije riječ o velikoj kamati budući da će ‘neplatiše’ za nekoliko dana kašnjenja mjesečno morati odvojiti nekoliko kuna.

Da je stvar postala ozbiljna, neslužbeno su za Jutarnji list potvrdili službenici Čistoće koji uz redovan posao moraju rješavati reklamacije građana. Iako ih referenti samo proslijede City Expressu, kažu kako im nije drago što dnevno moraju odvojiti i nekoliko sati za primanje ne baš ugodnih poziva uzrujanih građana. Njihov direktor Joso Bičanić jučer nije znao da je riječ o kaotičnoj situaciji, no priznao je kako je upoznat s ‘povremenim’ kašnjenjem kurira City Expressa.

300.000 KUĆANSTAVARačune za smeće i komunalnu naknadu svaki mjesec treba dobiti oko 300 tisuća kućanstava, dok je taj broj manji kada je u pitanju pričuva. Tada je riječ o 160-ak tisuća domova.Jedini koji jučer nisu htjeli potvrditi da postoji problem oko dostave računa bili su djelatnici Uprave City Expressa, koji su u kratkom priopćenju poručili kako njihovi radnici dokumente dostavljaju u roku od 48 sati nakon što ih prime od poslodavca. - Vrijeme dostave dokumenta, u ovom slučaju računa, ovisi o produkciji tvrtke APIS, odnosno vremenu kada računi stignu u CityEX. Vrijeme za isporuku, odnosno razmjenu dokumenata, ugovorno je 48 sati od trenutka zaprimanja dokumenta i CityEX ne prekoračuje taj rok. Prema izvješćima naše interne kontrole, nema povećanog broja prigovora od uobičajenih u protekle 4 godine suradnje - objasnili su u City Expressu.

Na žalost građana koji još nisu dobili račune, doznaje se kako je gotovo nemoguće utvrditi tko je doista kriv za kašnjenje. Prema objašnjenju tajnika Hrvatske udruge za zaštitu potrošača Tomislava Lončara, zakon omogućava City Expressu da ne stavlja pečat s datumom primitka računa od Holdinga pa je tako nemoguće utvrditi je li Holding račune kasno isporučio ili su kuriri inače brzog City Expressa doista zakazali.

Piše: jl
22.01.2008. 00:21:41
Novi komentar
nužno
nužno