« Biznis
objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca
hrvatska

Žale se na pad prodaje, a prazne im police

Pokušali smo kupiti mobilni uređaj, no nismo imali što.

(Neja Markičević, CROPIX)
Više o

T-Mobile

,

reklame

,

mobiteli

,

prodaja mobitela

,

jeftino

Trgovci mobilnim uređajima diljem svijeta nezadovoljno negoduju od kada je građane zahvatila kriza. Žale se na pad prometa i prodaje pa smo odlučili provjeriti stanje na terenu.

Navratili smo u T-Mobile koji je među vodećim pružateljima komunikacijskih usluga u okviru kojih nudi i mobilne telefone te ostale informatičke uređaje. Zatekla nas je nevjerojatna praznina polica njihovih centara koje smo obišli osobno jer iako su tvrtka koja se bavi komunikacijskim uslugama njihov je sustav komunikacije ravan nuli.

Pokušate li provjeriti imaju li na raspolaganju telefon ili paket usluga koji vas kao kupca zanima naići ćete na teško razočaranje. Premda imaju ljubaznu službu za korisnike ona vam nije od nikakve koristi.

Nas je interesirao Simpa paket s mobilnim uređajem predstavljen na službenim stranicama kompanije po vrlo povoljnoj akcijskoj cijeni. Pregledavajući modele putem interneta bili smo vrlo zadovoljni ponudom povoljnih uređaja kojih je za pristupačnih 148 kuna s mobitelom i brojem bilo oko deset. Kada smo stigli u prodajne centre šokiralo nas je što su nam bez ustručavanja kazali kako trenutno na raspolaganju nemaju ama baš niti jedan od njih.

Iako smo imali namjeru potrošiti novac u vrijeme krize i recesije, nažalost nismo imali na što. Premda je na internet stranicama reklamiran sav niz uređaja u stvarnosti je ponuda bila vrlo siromašna pa kupac nema mogućnost velikog izbora kao što to obećavaju primamljive reklame. Nažalost, prodavači mobilnih uređaja očito nemaju obvezu imati sve što im je izloženo na 'meniju' poput ugostitelja koji bi za proizvod koji imaju u cjeniku, a nemaju za ponuditi mogli dobiti pristojnu kaznu.

Piše: Danijela Miklec
17.07.2009. 11:05:13
Novi komentar
nužno
nužno