Zagreb dobiva prvu konceptualnu brending konferenciju – KIOSK
Zagreb dobiva prvu konceptualnu brending konferenciju – KIOSK, inspiriranu legendarnim K67
Priča konferencije krije svoju inspiraciju u jugoslovenskom klasiku koji je osvojio svijet - kiosku K67, jugoslavenskom dizajnerskom klasiku arhitekta Saše Mächtiga. Ta modularna ikona, nekad postaja za novine, a danas DJ booth na Times Squareu, simbolizira brendove koji uspijevaju ostati relevantni i postati dio kulture. Baš kao što je K67 ostao važan i doživio renesansu, tako i brendovi danas trebaju biti spremni na promjene, repozicioniranja i uvođenje novih taktika. Bilo da se radi o vizualnom identitetu, strategijama, kampanjama, društvenim mrežama ili suradnjama, organizatori KIOSK konferencije žele u Zagreb dovesti novo mjesto susreta koje nudi sve što brendovima treba da se istaknu - baš kao što je i originalni kiosk davao točno ono što treba u pravo vrijeme.
Nesvakidašnji pristup konferenciji, upotpunit će svjetski i regionalni stručnjaci koji stoje iza poznatih brendova iz svijeta automobila, glazbe, mode, FMCG-a i drugih, a sve s ciljem da menadžerima, kreativcima i stratezima pruže uvide, najbolje globalne prakse, trendove, ali i inspiraciju kako bi došli do sljedeće velike ideje za svoje brendove. Bilo da se radi o vizualnom osvježenju, velikim kampanjama, društvenim mrežama ili kreativnim aktivacijama i suradnjama, KIOSK će pokriti sve što brendovima treba kako bi se istaknuli. Baš kao što tradicionalni kiosk svakome daje točno ono što treba u tom trenutku.
KIOSK ne staje na konferencijskom dijelu, već se nastavlja u Petom kupeu s partijem koji će pružiti istinsko clubbing iskustvo s poznatim DJ imenima čiji je zadatak u Zagreb donijeti energiju berlinskih klubova te stopiti marketinški mainstream i underground. Tako će na jedan dan uspješno usuglasiti strategiju sa zabavom, kulturu s profitom te lokalne brendove sa svjetskom kvalitetom.
Ako ste spremni za pravu dozu inspiracije, ideja i networkinga kakvu je Zagreb jedva dočekao posjetite kioskconference.com i osigurajte svoju ulaznicu na vrijeme. Zapratite i društvene mreže (LinkedIn, Instagram, Facebook) konferencije gdje će uskoro biti najavljeni prvi govornici... i još puno toga.
Novi komentar